Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
10.12.2020 13:40
to 15.12.2020 11:43
to 15.12.2020 11:43
2
Bidding period
with
15.12.2020 11:43
to 17.12.2020 11:43
to 17.12.2020 11:43
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
141 275 MDL
Period of clarifications:
10 Dec 2020, 13:40 - 15 Dec 2020, 11:43
Submission of proposals:
15 Dec 2020, 11:43 - 17 Dec 2020, 11:43
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Dec 2020, 13:40
Date modified
14 Dec 2020, 9:31
Achizitii.md ID
21032185
MTender ID
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
14 Dec 2020, 09:31
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua,
Raspunsul Dvs. la ultima clarificare din procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020: ” Bună ziua! Vă aduc la cunoștință că autoritatea contractantă dacă pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire constată erori sau omisiuni care face imposibilă încheiarea unui contract care ar satisface cerințelor autorității cu includerea tuturor serviciilor necesare pe parcursul anului, anulează procedura de achiziție pentru a rectifica toate erorile. Mulțumesc!” nu poate fi acceptat din motivul că pretinsa eroare legată de serviciul Semnătura Mobilă din caietul de sarcini din procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 nu a fost rectificată în cadrul următoarei proceduri de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020 și o careva altă eroare la fel nu a fost corectată, Caietele de Sarcini fiind identice.
Astfel, luând în considerare cele expuse mai sus, cele expuse în cadrul clarificărilor la procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020 și atât în baza art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016 revenim la solicitarea respecuoasă enunțată anterior de a asigura corectarea încălcării admise în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse.
Vă mulțumim!
Answer (14 Dec 2020, 11:43):
Bună ziua! La procedura nr. ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 din 04 noiembrie 2020, autoritatea contractantă pe parcursul analizei ofertelor a depistat careva erori și omisiuni care a făcut imposibilă încheiarea unui contract care ar fi satisfacut cerințele autorității, situația în cauză a dus și la completarea neconformă a ofertelor depuse de către operatorii economici ”ORANGE MOLDOVA”SA și ”MOLDCELL” SA. Autoritatea contractantă anunță repetat procedura de achiziție cu nr.ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 din 4 decembrie 2020, unde a inclus modificări în Invitația de participare și anume la Anexa nr. 1 (6.1 Servicii aplicare semnături). La cererea operatorilor economici prin intermediu clarificărilor s-a solicitat includerea numărului concret de semnături mobile digitale necesar pe parcursul anului 2021. Din păcate platforma www.achizitii.md nu permite modificări în lista serviciilor și Autoritate a decis anularea procedurii pentru a putea efectua modificările de rigoare. Astfel Autoritatea contractantă nu intenționează de a efectua careva modificări la Deciziile de anualare luate anterior. Mulțumesc!
Date:
14 Dec 2020, 15:26
Question's name:
Clarificare
Question:
Bună ziua,
Având în vedere faptul că adăugarea cuvântului „semnaturi” în Anexa 1 (p. 6.1) nu avea cum să rectifice pretinsa eroare și astfel să devină acceptabil răspunsul Dvs. privind motivul anulării procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020, rămâne a fi neclar adevăratul motiv al anulării procedurii în cauză, la fel ca și motivul refuzului Părții Contractante de a corecta încălcarea admisă în cadrul acestei proceduri de achiziție prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse. Considerăm astfel, că în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 nu a fost respectat principiul de transparență și imparţialitate atât conform art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016. Prin urmare, inițerea prezentei proceduri de achiziție (ocds-b3wdp1-MD-1607599217718 publicate pe 10 dec 2020) o considerăm nefondată atâta timp cât aceasta reisese dintr-o procedură anterioară finalizată cu abateri.
Vă mulțumim!
Answer (14 Dec 2020, 17:42):
Bună seara!
Reiterăm, că la procedura nr. ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 din 04 noiembrie 2020, s-a respectat principiul transparenței prin publicarea acesteia în SIA ”RSAP” M-Tender, în baza art. 7, lit. b) din Legea 131/2015 și pct. 4 din HG 665/2016 . Cu referire la evaluarea și atribuirea contractului de achiziție decizia rămâne doar la discreția autorității contractante, potrivit cadrului normativ conex cu incidență în domeniul achizițiilor. Autoritatea contractantă prin decizia de anulare a procedurii de achiziție prin eliminarea unor erori și omisiuni din Invitația de participare urmărește utilizarea eficientă a resurselor financiare, transparenţa, asigurarea concurenței, obiectivitatea şi imparţialitatea procesului de achiziţie şi încrederea publică faţă de acesta.
Mulțumesc!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK