1
Enquiry period
with 09.12.2020 09:59
to 23.12.2020 11:01
2
Bidding period
with 23.12.2020 11:01
to 04.01.2021 09:01
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 441 000 MDL
Period of clarifications: 9 Dec 2020, 9:59 - 23 Dec 2020, 11:01
Submission of proposals: 23 Dec 2020, 11:01 - 4 Jan 2021, 9:01

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de proiectare cu privire la reparația podurilor de șosea, poziționate pe următoarele drumuri publice: R12 R8–Dondușeni–Drochia–Pelinia–M5, km 59,960; R16 Bălți–Fălești–Sculeni–Ungheni, km 62,376

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
9 Dec 2020, 9:51
Date modified
14 Dec 2020, 10:15
Achizitii.md ID
21032092
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Documente licitatie proiectare remediere degradări poduri R12 R16
Bidding Documents
Documente de licitație
9.12.20 09:59
Anunt de participare proiectare remediere degradări poduri R12 R16
Bidding Documents
Anunț de participare
9.12.20 09:59
Date:
14 Dec 2020, 10:15
Question's name:
Clarificare
Question:
La pct. 7 din caietul de sarcini, autoritatea contractantă a stabilit următoarea condiție: „După caz, se va proiecta drum de ocolire pe perioada reparației podurilor”. Urmare a unei vizite în teren la obiectivele supuse proiectării, s-a stabilit că drumul de ocolire urmează a fi proiectat în mod obligatoriu, ceea ce în consecință majorează semnificativ volumul de lucru, în măsura în care, este necesară executarea de prospecțiuni (topo, hidro și geo) suplimentare + proiectarea drumului de ocolire, dar și a podețelor. În același timp, construcția drumului de ocolire și acceselor la pod, include și lucrări de descărcare a pământului în volum de peste 500 m3, care sunt condiționate de existența unui carier, însă dat fiind faptul că în apropierea podurilor respective acesta lipsește, apare și necesitatea de a proiecta unul. Astfel, rugăm să precizați dacă ofertanții trebuie, sau nu, să includă respectivele cheltuieli în propunerea financiară?
Answer (21 Dec 2020, 11:01):
La elaborarea soluțiilor de proiect, proiectantul va prioritiza (opta) pentru soluții care permit executarea lucrărilor de reparație pe jumătăți de cale (fără interzice accesului către poduri) sau cu înaintarea către beneficiar a schemei de organizare a circulației rutiere prin ocolirea podului supus reparației, utilizând sectoarele de drum (străzi) existente, astfel fiind optimizate cheltuielile pentru execuția lucrărilor de reparație. Adițional, menționăm că în devizul estimativ al obiectelor stipulate au fost prevăzute costuri pentru elaborarea soluțiilor de proiect privind amenajarea drumurilor de ocolire. Totodată, menționăm că în cazuri în care sunt atestate eventualele lucrări adiționale, (prospecțiuni geotehnice, hidrologice, topogeodezice suplimentare pentru proiectarea carierelor de împrumut, etc.) toate acestea prevăd costuri adiționale, respectiv după caz se va purcede la elaborarea unui acord adițional la contract.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.