1
Enquiry period
with 08.12.2020 11:22
to 23.12.2020 15:59
2
Bidding period
with 23.12.2020 15:59
to 20.01.2021 15:59
3
Auction
with 21.01.2021 12:00
to 21.01.2021 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 487 799 MDL
Period of clarifications: 8 Dec 2020, 11:22 - 23 Dec 2020, 15:59
Submission of proposals: 23 Dec 2020, 15:59 - 20 Jan 2021, 15:59

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achizitionarea diverselor produse alimentare necesare pentru perioada ianurie 2021-iunie 2021 pentru instituțiile de educație timpurie din or.Durlești

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
The contact person
Full name
Eleonora Saran
Contact phone
022584478
Purchase data
Date created
8 Dec 2020, 11:22
Date modified
14 Dec 2020, 15:47
Achizitii.md ID
21032005
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - produse lactate
Budget: 930737.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - peste
Budget: 131990.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Produse din carne
Budget: 493615.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Ouă
Budget: 26904.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Fructe/legume
Budget: 440237.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standart alimentatie.docx
Bidding Documents
Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de bunuri
8.12.20 11:22
anunt da anunt da anunt.signed.pdf anunt da anunt da anunt.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare privind achizitionarea produselor alimentare pentru perioada ianuarie2121-iunie 2021 necesare pentru institutiile de educatie timpurie
11.12.20 15:12
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
Formularul standart al documentului unic de achizitie european
14.12.20 15:47
Date:
14 Dec 2020, 09:38
Question's name:
Actele solicitate
Question:
Este necesar ca AC sa urmareasca modificarile parvenite in prezentarea DUAE, care va aduce la anularea procedurii date.
Answer (14 Dec 2020, 13:18):
Intrebarea concreta, Va rog. La care modificari Va referiti?
Date:
14 Dec 2020, 13:21
Question's name:
Actele solicitate
Question:
Analizati actele din legislatia in vigoare, care sunt aprobate recent și modificati.
Answer (14 Dec 2020, 15:48):
Sau efectuat modificarile de rigoare.Va multumesc!
Produse din carne
Date:
14 Dec 2020, 16:02
Question's name:
Lot
Question:
De ce nu sunt specificate pozitiile lotului in sistem?
Answer (15 Dec 2020, 15:06):
Pe pagina tenderului fiecare lot are denumire si este clar de inteles.
Date:
16 Dec 2020, 13:44
Question's name:
Lot
Question:
Memtionam că, in conformitate cu Legea achizitiilor publice, art. Articolul 39. Împărțirea pe loturi, autoritatea contractanta urmeaza sa divizeze lotul in pozitii separate.Efectuati modificarile.
Answer (17 Dec 2020, 14:00):
Lotul 1- 7 pozitii, Lot 2-4 pozitii, lot 3- 40 pozitii, lot5- 1pozitii, lot 6- 1 pozitii, lot 7- 19 pozitii. Fiecare lot sunt expuse pozitii.
Date:
18 Dec 2020, 13:15
Question's name:
Pozitii
Question:
Stimata AC va recomandam sa consultati Legea 131 si sa efectuati modificarile ulterioare. Va multumesc!!!
Answer (21 Dec 2020, 15:59):
Anuntul a fost intocmit conform legislatiei in vigoare, iar abateri nu sunt.
Date:
23 Dec 2020, 11:01
Question's name:
Lot
Question:
Descrierea loturilor nu este modificata in sistem cu pozitiile necesare, efectuati modificarile, in caz contrar vom solicita anularea procedurei.
Answer (23 Dec 2020, 15:58):
la fiecare lot este indicat descrierea
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.