1
Enquiry period
with 03.12.2020 11:06
to 18.12.2020 10:00
2
Bidding period
with 18.12.2020 10:00
to 21.12.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 240 673,50 MDL
Period of clarifications: 3 Dec 2020, 11:06 - 18 Dec 2020, 10:00
Submission of proposals: 18 Dec 2020, 10:00 - 21 Dec 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de amenajare a teritoriului or.Codru pentru anul 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
The contact person
Full name
Tărîță Mihaela
Contact phone
022792743
Purchase data
Date created
3 Dec 2020, 11:06
Date modified
8 Dec 2020, 10:57
Achizitii.md ID
21031721
CPV
90600000-3 - Servicii de curăţenie şi igienizare în mediu urban sau rural şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
8 Dec 2020, 10:57
Question's name:
Cerinte
Question:
Buna ziua, solicitati formularele specificatii de pret si specificatii tehnice. Oferta va fi elaborata conform caietului de sarcini si se vor prezenta devizele de cheltuili F7, F5 si F3. Solicitam sa excludeti cerintele de prezentare a specificatii de pret si specificatii tehnice F4.1 si F4.2
Answer (8 Dec 2020, 13:26):
Procedura de achiziţie este organizată după modelul documentaţiei pentru servicii, autoritatea nu poate exclude specificaţiile de pret şi tehnice deoarece acestea se fac parte din documentaţia standard. Prezentarea devizelor nu se va cataloga ca o greseală. Formularele 7, 5, 3 vor servi un mod mai transparent de prezentare a informaţiei.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.