1
Enquiry period
with 01.12.2020 16:41
to 10.12.2020 17:00
2
Bidding period
with 10.12.2020 17:00
to 22.12.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 13 178 019,01 MDL
Period of clarifications: 1 Dec 2020, 16:41 - 10 Dec 2020, 17:00
Submission of proposals: 10 Dec 2020, 17:00 - 22 Dec 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada ianuarie - decembrie 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
1 Dec 2020, 16:41
Estimated value (without VAT)
13 178 019,01 MDL
Achizitii.md ID
21031685
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
4 Jan 2021 02:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din IP LT ”M.Eminescu” (dejunuri – 128 704,20; prînzuri – 15 390,00) CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt din subordinea DÎTS a Primăriei mun. Bălți (dejunuri – 840 451,93; prînzuri – 118 503) CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din IP LT ”N.Gogol” (dejunuri – 67 047,48; prînzuri – 8 037,00) CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare ALIM GRAT 2021
Bidding Documents
anunt
1.12.20 16:41
Anexa nr. 3 lista instituțiilor
Bidding Documents
lista cu adrese
1.12.20 16:41
Documentația standart servicii de alimentație gratuită
Bidding Documents
FDA, formulare, specificații, caiet de sarcini, contracte-model
1.12.20 16:41
Anunț de participare - alim. grat. 2021
Bidding Documents
anunt PDF
1.12.20 16:41
FDA - alim. grat. 2021
Bidding Documents
FDA format PDF
1.12.20 16:41
duae_0 nou
Bidding Documents
DUAE
1.12.20 16:41

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Î.M. APROVIZIONARE

Normalized price: 13 178 019 MDL
Status: Winner
Reason: Lotul este atribuit conform criteriului ”cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg”. Fiecare autoritate contractantă va încheia contracte separate: DÎTS a Primăriei mun. Bălți, IP LT ”M.Eminescu”, IP LT ”N.Gogol” Respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art.32 privind încheierea contractului de achiziție publică este facultativă în următorul caz: alin (3) lit.b) atunci cînd contractul de achiziții publice urmează să fie încheiat cu un operator economic care a fost singurul ofertant la procedura de atribuire şi nu există alţi operatori economici implicaţi în respectiva procedură de atribuire;
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications