Select the type of procedure
Commercial procurement
21031657
1
Enquiry period
with
02.12.2020 10:09
to 08.12.2020 10:00
to 08.12.2020 10:00
2
Bidding period
with
08.12.2020 10:00
to 12.12.2020 11:00
to 12.12.2020 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 945 000 MDL
Period of clarifications:
2 Dec 2020, 10:09 - 8 Dec 2020, 10:00
Submission of proposals:
8 Dec 2020, 10:00 - 12 Dec 2020, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație etajul 3 a blocului cu 5 nivele a SR Ștefan Vodă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. N.Testemițanu 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Dec 2020, 10:09
Date modified
2 Dec 2020, 15:01
Achizitii.md ID
21031657
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație etajul 3 a blocului cu 5 nivele a SR Ștefan Vodă
Budget: 1945000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
deviz forma 1- lucrari de reparatii (1).pdf
deviz forma 1- lucrari de reparatii (1).pdf
billOfQuantity
2.12.20 10:09
deviz local f1-sistemul de incalzire.pdf
deviz local f1-sistemul de incalzire.pdf
billOfQuantity
2.12.20 10:09
deviz local f1- retele interioare de apa si canalizare.pdf
deviz local f1- retele interioare de apa si canalizare.pdf
billOfQuantity
2.12.20 10:09
deviz local f1-semnalizare de incendiu (1).pdf
deviz local f1-semnalizare de incendiu (1).pdf
billOfQuantity
2.12.20 10:09
deviz local f1-echipament electric interior.pdf
deviz local f1-echipament electric interior.pdf
billOfQuantity
2.12.20 10:09
Date:
2 Dec 2020, 15:01
Question's name:
Documentatia Standard
Question:
Buna ziua! Cum se constituie garantia bancara de buna executie: prin transfer sau prin retineri succesive din plati? Sunt divirgente In anuntul de participare si documentatia standard.
Answer (3 Dec 2020, 10:34):
Buna ziua, garantia de buna executie se va retine succesiv din transferuri.
Date:
2 Dec 2020, 15:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua ! Poz.22 din caietul de sarcini, CF15 A , norma resurselor este prevazuta pentru tencuieli cu grosimea de 2,0 cm, iar descrierea tehnica din caietul de sarcini este de 4,0 cm. Va rugam sa modificati coeficientul la grosime sau ramine tencuieli de 2,0 cm conform indicatorului de norme CF 15A.
Answer (3 Dec 2020, 14:33):
Buna ziua, la pozitia 22 CF15 A, resursele din aceasta pozitie sunt calculate pentru 4 cm.
Date:
2 Dec 2020, 15:15
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua! Anuntul de participare prevede valabilitatea contractului pana la 31.12.2021, termenii de executare fiind de 7 luni, iar in documentatia standard , p.18 prevede achitarile pana la data de 31.12.2022. Unde este eroarea?
Answer (3 Dec 2020, 10:30):
Buna ziua,ca conditie speciala , achitarea va fi efectuata pina la 31.12.22.
Date:
2 Dec 2020, 15:34
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Poz.26, CF 54A, Placarea peretilor cu placi din gipscarton, exclusiv glafurile se intrebuinteaza la pereti drepti, fara mucii, fara laturi inguste. In caietul de sarcini se cere placarea peretilor, adica astuparea retelelor ingineresti cu placi din gipscarton ( corob). In acest caz, solicitam respectuos schimbarea simbolului CF 54A in CF54 B, placare pereti inclusiv glafurili, adica laturile inguste ale "corobului". Va multumim.
La fel, poz.24 RPCJ 06A si poz. 25 RPCJ06B prevad tencuieli in jurul tocurilor de usi si ferestre, adica glafurile, iar lucrarile de finisare cu amestecuri uscate si vopsitoriile lipsesc. Va rugam sa ccorectati cantitatile de lucrari. O zi buna?
Answer (3 Dec 2020, 14:38):
Buna ziua, pozitia 26 CF54A prevede placarea peretilor exclusiv glafurile usilor si ferestrelor ,insa exclusiv a astuparii retelilor ingineresti, astfel norma ramine neschimbata, deoarece corespunde normativelor in vigoare.
Finisarea galfurilor cu amestec uscat si vopsirea sunt calculate in pozitia 2930,31,33,34.
Date:
3 Dec 2020, 10:24
Question's name:
Documentatia standart
Question:
Spuneti va rog motivul schimbarii sumei estimative tinind cont ca sa exclus din lucrari de constructii 1 poz?
Answer (3 Dec 2020, 14:30):
Buna ziua , valarea estimativa a lucrarilor sa modificat in urma schimbarilor din Deviz (pozitii).
Date:
3 Dec 2020, 14:50
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Tencuieli interioare si exterioare sclivisite, executate manual, cu mortar de ciment M 100-T de 4 cm grosime medie, la pereti din beton sau caramida, cu suprafete plane(Pereti existenti) sa aplicam k=2?
Answer (3 Dec 2020, 15:45):
Buna ziua,Caietul de sarcini este elaborat in conformitate cu Proiectul de executie . Devizul urmeaza sa fie elaborat in conformitate cu Caietul de sarcini. Vedeti raspunsul in clarificarie de mai sus.
Date:
7 Dec 2020, 10:00
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Raspunsurile sunt parcai prigatit pentru cineva de al vostru
Answer (7 Dec 2020, 13:01):
Buna ziua,
Orice Operator economic interesat, poate solicita clarificari doar privind Documentatia standard.
Date:
7 Dec 2020, 16:18
Question's name:
Proiec
Question:
Incarcati va rog proiect
Answer (8 Dec 2020, 09:57):
Buna ziua, din motive tehnice Proiectul nu e posibil sa fie incarcat in SIAR SAP.
Pentru detalii contactati persoana de contact la nr. 067562843
Date:
7 Dec 2020, 17:29
Question's name:
Documentatia Standard
Question:
Buna seara! Ce inseamna conditie speciala de achitare al lucrarilor pina la 31.12.2022
Answer (8 Dec 2020, 09:55):
Buna ziua ,o conditie speciala inseamna ca achitarea poate fie efectuata pina la 31.12.2022 .
Date:
7 Dec 2020, 17:40
Question's name:
Documentatia Standard
Question:
Termenii de executare al lucrarilor de 7 luni este proportional planului de finantare sau consecutiv ? Daca consectiv, DVS nu ati indicat in cerintele anuntului de participare ca operatorul economic sa posede de mijloace financiare proprii pentru executarea lucrarilor. Conform p.1.6 din dispozitii generale nu ati indicat perioada bugetara, astfel duceti in eroare agentii economici. Va rugam sa indicati perioada bugetara al alocatiilor financiare. Va multumesc.
Answer (8 Dec 2020, 09:58):
Buna ziua, lucrarire vor fi efectuate in termen de 7 luni calendaristice.
Date:
7 Dec 2020, 17:45
Question's name:
Documentatia Standard
Question:
In raspunsui de mai sus Va referiti la conditia speciala de achitare pina la 31.12.2022, pe cind indicati valabilitatea contractului pina la 31.12.2021. Cum este posibil sa se efectuieze plati din buget la contrat expirat?
Answer (8 Dec 2020, 09:49):
Buna ziua, termenul contractului poate fi modificat prin Acord aditional .
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK