1
Enquiry period
with 30.11.2020 13:56
to 05.12.2020 13:00
2
Bidding period
with 05.12.2020 13:00
to 12.12.2020 13:00
3
Auction
with 14.12.2020 14:00
to 14.12.2020 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 400 000 MDL
Period of clarifications: 30 Nov 2020, 13:56 - 5 Dec 2020, 13:00
Submission of proposals: 5 Dec 2020, 13:00 - 12 Dec 2020, 13:00
Auction start date: 14 Dec 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada ianuarie –decembrie anul 2021. În total 2 posturi * 2 persoane (primul post - 24 ore, postul 2- de la orele 6.00-22.00). Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânțelege:
1) patrularea teritoriului instituţiei în regim non-stop cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţiile de internare atât şi pe întreg teritoriul, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. Poarta de la intrare dinspre statia auto se va inchide in intervalul orelor 20:00-06:00 pe timp de iarna si intre orele 21:00-06:00 pe timp de vara.
2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim nonstop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract).
3) asigurarea integrităţii bunurilor materiale din garajul instituţiei si a autovehiculelor colaboratorilor, parcate regulamentar pe teritoriul adiacent garajului.
- Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate, având legitimaţiile respective, copia contractului de angajare;
- Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 5 minute de la primirea apelului.
- De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existența a unei echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru care va contribui la operativitatea intervenției echipei mobile.
- Personalul în funcţie de gardieni trebuie să fie pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile (stație radio).
- De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă, baston de cauciuc.
Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este afară, la intrarea pe teritoriul instituţiei, din care motiv uniforma urmează să corespundă condiţiilor climaterice..
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Pîslari
Contact phone
022 809 405
Purchase data
Date created
26 Nov 2020, 16:55
Date modified
30 Nov 2020, 14:07
Estimated value (without VAT)
400 000 MDL
The minimum downward of the price
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21031473
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Contract period
1 Jan 2021 12:34 - 30 Dec 2021 12:34
List of positions
1)
Title
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie – decembrie ) anul 2021 CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_cop.docx
Bidding Documents
30.11.20 13:56
duae.doc
Bidding Documents
30.11.20 14:07

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DVS SERVICE

Normalized price: 320 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Delta Forţa

Normalized price: 337 700 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SECURITATE FGM SRL

Normalized price: 358 300 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications