1
Enquiry period
with 25.11.2020 14:59
to 30.11.2020 08:30
2
Bidding period
with 30.11.2020 08:30
to 07.12.2020 08:30
3
Auction
with 08.12.2020 11:00
to 08.12.2020 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 400 000,02 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2020, 14:59 - 30 Nov 2020, 8:30
Submission of proposals: 30 Nov 2020, 8:30 - 7 Dec 2020, 8:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Echipament informatic, aparate electrice și echipament de siguranță
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Moraru
Contact phone
69742618
Purchase data
Date created
25 Nov 2020, 14:59
Date modified
26 Nov 2020, 10:34
Achizitii.md ID
21031358
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Laptop
Budget: 82500.0 MDL
Active
Echipament de Call centru
Budget: 13333.33 MDL
Active
MicroSD Flash
Budget: 9166.67 MDL
Active
Televizor cu accesorii
Budget: 16666.67 MDL
Active
Computer pentru procesare video
Budget: 36666.67 MDL
Active
Computer Desktop
Budget: 104166.67 MDL
Active
Imprimantă
Budget: 16666.67 MDL
Active
Dron
Budget: 31666.67 MDL
Purchase has not taken place
Sistem supraveghere video
Budget: 54166.67 MDL
Active
Distrugător de documente
Budget: 14166.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
26 Nov 2020, 10:34
Question's name:
Lotul 1 sistem video si control acces
Question:
Buna ziua . la lotul 1 sistem de supraveghere video - 1. va fi ncesar de efectuat si lucrarile de montare setare si finisare , daca da - cablaje conectori si accesorii de trasare tot va fi necesar de inclus . ? 1.A) va fi necesar de efectuat lucrari de conectare , programare a camerelor existent in acelas registrator ? Daca da dati va rog frumos modelele camerelor existente . 2. Camerele de tip Dahua si Dynacolor sunt de IP digitale ? 3. cablaje si tot necesarul de a conecta camerele existente si cele din caietul de sarcini va fi din contul executorului in caz ca va fi necesar de efectuat aceste lucrari . Lotul 2 - sistem de control acces 1. in caietul de sarcini la lotul 2 coloana canitate este necesar de oferit 3 seturi ce ce este stipulat in coloana specificatia tehnica , ? deci ca rezulat va fi necesar 3 controlori +3 butoane +3 lacate+3 inchizatori + 3 surse de alimantere si + 3 acumulatoare +cablu jgheab ? 2.sistemul dat include montarea setarea finisarea si instruirea - cablajele si tot necesarul de trasarea lor va fi inclusa de catre executor ? 3. garantia sistemului care este ?
Answer (26 Nov 2020, 13:53):
Bună ziua. Lotul 1 - sistem supraveghere video: 1.1 Da, pentru lotul 1 vor fi necesare lucrări de montare, setare și finisare. Cablaje, conectori si accesorii de trasare nu sunt necesare. Este necesar doar cablu-canal. 1.A Da, vor fi necesare lucrările de conectare, programare a camerelor existente în același registrator. Camerele existente sunt - Dahua -DH-ipc - HDW1000SP; Dynacolor W1V1-1 2. Da, camerele Dahua și Dynacolor sunt IP digitale. 3. Cablaje, conectori și accesorii de trasare nu sunt necesare. Este necesar doar cablu-canal (cablu jgheab). Lotul 2 - Sistem de control al Accesului Fizic: 1. Da, 3 sisteme (seturi) de control al accesului fizic. O singură sistemă (set) include în sine câte 1 controlor+1 buton +1 lacăt+1 închizător + 1 sursă de alimentare și + 1 acumulator +cablu jgheab, etc. Deci, cum a-ți menționat mai sus câte trei de fiecare. 2. În specificațiile tehnice din anunțul de participare este indicat că sistemul să includă montarea, finisarea și instruirea cu cablaje și cu tot necesar pentru trasare. 3. Garanția minimă - 12 luni.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.