1
Enquiry period
with 24.11.2020 09:59
to 04.12.2020 10:00
2
Bidding period
with 04.12.2020 10:00
to 16.12.2020 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 400 000 MDL
Period of clarifications: 24 Nov 2020, 9:59 - 4 Dec 2020, 10:00
Submission of proposals: 4 Dec 2020, 10:00 - 16 Dec 2020, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii Subscription produse software Oracle
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Prozorov
Contact phone
022504506
Purchase data
Date created
24 Nov 2020, 9:59
Date modified
24 Nov 2020, 12:50
Achizitii.md ID
21031249
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard.pdf
24.11.20 09:59
documentatia standard.docx
Bidding Documents
Documentatia standard.word
24.11.20 09:59
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.pdf
24.11.20 09:59
coordonare age.semnat.signed.pdf coordonare age.semnat.signed.pdf
Bidding Documents
Coordonare AGE
24.11.20 09:59
duae.docx
Bidding Documents
DUAE.word
24.11.20 09:59
anuntul de participare.signed.pdf anuntul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
24.11.20 09:59
Date:
24 Nov 2020, 12:50
Question's name:
CSI si TS perioda
Question:
Bună ziua. In vederea calcularii pretului pentru Servicii Subscription produse software Oracle solicitam respectuos prezentarea nr. CSI și TS period pentru fiecare lot.
Answer (26 Nov 2020, 09:22):
Potrivit pct. 8 din Anunţul de participare şi Capitolului IV din Documentaţia standard, publicate de către autoritatea contractantă, specificaţiile tehnice solicitate pentru lotul nr. 3 Suport tehnic pentru 2 licenţe Oracle Database Enterprise Edition (per Processor) sunt următoarele: Servicii de suport tehnic pentru 2 licenţe Oracle Database Enterprise Edition (per Processor, 1 Year term), for 10g Enterprise Edition Release 10.2.0.1.0 (cu prezentarea numărului CSI) (pentru un an). Respectiv, conform cerinţelor, numărul CSI (Customer Support Identifer) urmează a fi prezentat în ofertă de către operatorul economic. Totodată, pentru a exclude eventualele confuzii, solicităm descifrarea abreviaturii indicate – TS.
Date:
26 Nov 2020, 16:17
Question's name:
CSI si TS perioda
Question:
Numărul identificatorului de asistență pentru clienți (CSI) este generat după achiziționarea serviciilor Oracle Cloud. Acest număr este prezent în documentul dvs. de contract și, de asemenea, în Consola Infrastructure Classic sau în Consola de aplicații. Fără acest număr Oracle nu elibereaza preturi. Puteți să vă consultați aici cum să-l găsiți https://docs.oracle.com/en/cloud/get-started/subscriptions-cloud/csgsg/get-your-csi-number.html
Answer (30 Nov 2020, 10:04):
Agenţia Servicii Publice, la moment, nu dispune de un contract privind suportul Oracle. Din aceste considerente, instituţia nu poate prezenta numărul CSI.
Date:
3 Dec 2020, 16:22
Question's name:
Anunt de participare. Pct.5
Question:
Va rugam sa specificati daca Copia Autorizarizatiei de la compania Oracle sau de la reprezentantul oficial al acesteia pentru comercializarea serviciilor/bunurilor pe teritoriul Republicii Moldova în sectorul public PSADD, ar putea fi prezentata in limba rusa
Answer (4 Dec 2020, 09:58):
Potrivit pct. 15 din Anunţul de participare, unul dintre criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție este dreptul de comercializare a serviciilor/bunurilor pe teritoriul Republicii Moldova în sectorul public PSADD, demonstrat prin prezentarea autorizării de la compania Oracle sau de la reprezentantul oficial al acesteia pentru comercializarea serviciilor/bunurilor pe teritoriul Republicii Moldova în sectorul public PSADD, iar COPIA DOCUMENTULUI TREBUIE SĂ FIE PREZENTATĂ ÎN LIMBA ROMÂNĂ SAU CU TRADUCERE ÎN LIMBA ROMÂNĂ CU SEMNĂTURA ȘI ȘTAMPILA TRADUCĂTORULUI AUTORIZAT, confirmată totodată prin semnătura electronică a operatorului economic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.