1
Enquiry period
with 19.11.2020 16:32
to 30.11.2020 10:00
2
Bidding period
with 30.11.2020 10:00
to 18.12.2020 16:00
3
Auction
with 21.12.2020 14:00
to 21.12.2020 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 250 000 MDL
Period of clarifications: 19 Nov 2020, 16:32 - 30 Nov 2020, 10:00
Submission of proposals: 30 Nov 2020, 10:00 - 18 Dec 2020, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de suport pentru software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate în software aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale software-ul aplicativ.
Servicii de modificare în software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar.
• Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
• Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu ( 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu); 1С: Enterprise 8 – Specialist; Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert, platforme de virtualizare) (cerinţele în Anexa nr.2):
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul normativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.

Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:
- Servicii de suport pentru sistemului aplicativ (FMS) constituie 4224 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
- Servicii de modificare în sistemului aplicativ (FMS) constituie 5280 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/lună, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
19 Nov 2020, 16:32
Estimated value (without VAT)
2 250 000 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21031056
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de Atragere a ofertelor
Contract period
1 Jan 2021 02:00 - 30 Jun 2022 03:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport pentru software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar CPV: 72600000-6 - Computer support and consultancy services
Quantity: 4224.0
Unit of measurement: Om-ora
2)
Title
Servicii de modificare în software-ul aplicativ (FMS) aferent sistemului financiar CPV: 72600000-6 - Computer support and consultancy services
Quantity: 5280.0
Unit of measurement: Om-ora
Documents of the procurement procedure
DUAEmodifisări SI PS CNAS.semnat
Evaluation Criteria
DUAE
19.11.20 16:32
Anunt Invitație modifisări SI PS CNAS modificat 19.11.20.semnat
Technical Specifications
Anunț Invitație
19.11.20 16:32
documentatia_standard_modifisări SI PS CNAS 19.11.2020.semnat
Bidding Documents
Documentație de Atragere
19.11.20 16:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DAAC System Integrator SRL

Normalized price: 2 242 944 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei Grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications