Public procurement
21030975
Lotul 1 Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem) pentru anul 2021 (începînd cu 01.01.2021 pînă la 31.12.2021, la solicitarea Benificiarului)
1
Enquiry period
with 18.11.2020 15:13
to 27.11.2020 16:00
to 27.11.2020 16:00
2
Bidding period
with 27.11.2020 16:00
to 09.12.2020 10:00
to 09.12.2020 10:00
3
Auction
10.12.2020 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
2 080 000 MDL
Period of clarifications:
18 Nov 2020, 15:13 - 27 Nov 2020, 16:00
Submission of proposals:
27 Nov 2020, 16:00 - 9 Dec 2020, 10:00
Auction start date:
10 Dec 2020, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 8272 om/oră anual, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 8272 om/oră anual, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
18 Nov 2020, 15:13
Estimated value (without VAT)
2 080 000 MDL
The minimum downward of the price
20 800 MDL
Achizitii.md ID
21030975
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de Atragerea
Contract period
1 Jan 2021 02:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem) al CNAS pentru anul 2021
CPV: 72100000-6 - Hardware consultancy services
Quantity: 8272.0
Unit of measurement: Om-ora
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_servicii Suport HD CNAS 2021.semnat
Bidding Documents
Documentație Standard
18.11.20 15:13
Anunt Invitație Suport HD CNAS modificat 25.08.20.semnat (1)
Technical Specifications
Anunț Invitație
18.11.20 15:13
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
DAAC System Integrator SRL
Normalized price:
2 080 000 MDL
Status:
Winner
Conform deciziei Grupului de lucru
11.01.21 08:23
Reason: Conform deciziei Grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuirenr32lpsuporthdcnas2021semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 77addd01-1780-4aa3-931d-92775fdda76f
Award Notification
11.01.21 08:23
Documents provided with the proposal
certificat de inregitrare_stampilat.signed.pdf
certificat de inregitrare_stampilat.signed.pdf
ID: 14e767b5-3519-4611-af9f-9c07d4dc23ba
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:54
Opening date:
9.12.20 10:00
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: 387318e4-9ba4-417e-80f2-3cedd5b3a9be
Documents of submission
Date of download:
8.12.20 16:58
Opening date:
9.12.20 10:00
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:46
Opening date:
9.12.20 10:00
certificate specialisti.signed.pdf
certificate specialisti.signed.pdf
ID: 4f2d718b-e569-4f94-9c66-25c2489c995c
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:48
Opening date:
9.12.20 10:00
cv specialistilor calificati.signed.pdf
cv specialistilor calificati.signed.pdf
ID: 6c0442af-dbd6-40bc-a56b-cb0537529212
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:48
Opening date:
9.12.20 10:00
extras_dsi_07.10.2020_stampilat.signed.pdf
extras_dsi_07.10.2020_stampilat.signed.pdf
ID: 75f569a9-d32e-4473-90e4-98f0f2bec432
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:55
Opening date:
9.12.20 10:00
certificat de lipsa restantilor.signed.pdf
certificat de lipsa restantilor.signed.pdf
ID: 7bcd0531-cbcc-4e0c-a008-2327ed23dc43
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:47
Opening date:
9.12.20 10:00
declaratia experienta similara, certificat confirmarii capacitatii.signed.pdf
declaratia experienta similara, certificat confirmarii capacitatii.signed.pdf
ID: 8fa0eee4-abf0-476e-ac1b-a44feb5fbd21
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:48
Opening date:
9.12.20 10:00
oferta f3.1, f4.2, f4.1.signed.pdf
oferta f3.1, f4.2, f4.1.signed.pdf
ID: a0a983f3-a70e-45c2-b320-7c906bc6fa6a
Financial proposal
Date of download:
8.12.20 16:46
Opening date:
9.12.20 10:00
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:55
Opening date:
9.12.20 10:00
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:55
Opening date:
9.12.20 10:00
certificate de parteneriat.signed.pdf
certificate de parteneriat.signed.pdf
ID: b6939c6c-65dc-4cb3-89c8-ed17a3581070
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:54
Opening date:
9.12.20 10:00
Eligibility documents
Date of download:
8.12.20 16:47
Opening date:
9.12.20 10:00
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:47
Opening date:
9.12.20 10:00
formular informativ f3.3.signed.pdf
formular informativ f3.3.signed.pdf
ID: f0ff7a76-e069-4dc6-9f43-bb500875787a
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:47
Opening date:
9.12.20 10:00
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: f16f060a-f056-4589-9393-c8ab8c8c0b29
Eligibility documents
Date of download:
8.12.20 16:55
Opening date:
9.12.20 10:00
service-centru autorizat.signed.pdf
service-centru autorizat.signed.pdf
ID: f406485b-1614-468c-9452-a5605c17b769
Qualification documents
Date of download:
8.12.20 16:49
Opening date:
9.12.20 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK