1
Enquiry period
with 17.11.2020 14:15
to 27.11.2020 09:00
2
Bidding period
with 27.11.2020 09:00
to 07.12.2020 08:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 806 359,05 MDL
Period of clarifications: 17 Nov 2020, 14:15 - 27 Nov 2020, 9:00
Submission of proposals: 27 Nov 2020, 9:00 - 7 Dec 2020, 8:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de alimentare a elevilor din Instituția Publică Liceul Tehnologic RETT (ORT) «B.Z.Herțli» pentru perioada 01.01.2021 – 31.12.2021:
- Servicii alimentare cl. 1-4
- Servicii alimentare cl. 5-9
- Servicii alimentare GRP (grup cu program prelungit, dejun și prânz)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Dimo,7
Web site
---
The contact person
Full name
Climina Svetlana
Contact phone
068024835
Purchase data
Date created
17 Nov 2020, 14:06
Date modified
20 Nov 2020, 10:50
Estimated value (without VAT)
806 359,05 MDL
Achizitii.md ID
21030904
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Dimo,7
Contract period
1 Jan 2021 08:00 - 30 Dec 2021 08:00
List of positions
1)
Title
Servicii CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Eligibility Criteria
20.11.20 10:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ISAP " Riscani-SC"

Normalized price: 806 359 MDL
Status: Winner
Reason: ÎMAP "Rîșcani-SC” – au prezentat toate actele obligatorii solicitate în anunț de participare în timpul stabilit, au prezentat meniul diversificat care corespunde normelor Ordinului Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016, precum și au prezentat planul de investiții în dotarea tehnică pentru procurarea utilajului nou în mărime de 2% din suma contractului. Au prezentat declarația pe propria răspundere privind asigurarea cu vase, veselă, ustensii, și o declarație privind personalul de specialitate cu experiență în domeniul alimentației a elevilor din instituții de învățământ.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications