Select the type of procedure
Commercial procurement
21030834
1
Enquiry period
with
16.11.2020 13:47
to 26.11.2020 14:00
to 26.11.2020 14:00
2
Bidding period
with
26.11.2020 14:00
to 08.12.2020 14:00
to 08.12.2020 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
6 000 000 MDL
Period of clarifications:
16 Nov 2020, 13:47 - 26 Nov 2020, 14:00
Submission of proposals:
26 Nov 2020, 14:00 - 8 Dec 2020, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de elaborare și implementare a ”Sistemului informațional de gestionare electronică a documentelor” bazată pe platforma ELO
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Nov 2020, 13:47
Date modified
25 Nov 2020, 15:14
Achizitii.md ID
21030834
MTender ID
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anuntul de participare.signed.pdf
anuntul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
16.11.20 13:47
anexa nr. 2 la anuntul de participare.signed.pdf
anexa nr. 2 la anuntul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
16.11.20 13:47
anexa nr. 1 la anuntul de participare.signed.pdf
anexa nr. 1 la anuntul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
16.11.20 13:47
Date:
25 Nov 2020, 15:14
Question's name:
Ref. Anexa nr. 1 la Anunțul de participare, Cap. II. Servicii de elaborare și implementare a „Sistemului informațional de gestionare electronică a documentelor” bazată pe platforma ELO
Question:
Conform caietului de sarcini:
8) securitatea datelor Beneficiarului stocate pe servere sau alte echipamente, în perioada utilizării nemijlocite de către Prestator a acestor echipamente. Accesul Prestatorului la serverului de aplicație, bazelor de date pentru executarea serviciilor indicate mai sus, se va efectua la locul de muncă asigurat în incinta clădirii de către Autoritatea contractată. Pentru asigurarea confidențialității datelor Prestatorul pe perioada prestării serviciului trebuie să semneze cu Beneficiarul un acord de confidențialitate.
Intrebare de clarificare:
Va rugam sa ne comunicati daca exista posibilitatea de a accesa de la distanta serverul de aplicatie si serverul de baze de date utilizand o conexiune remote.
Answer (26 Nov 2020, 13:45):
Referitor la întrebare Dvs., vă comunicăm că nu există posibilitatea de accesa de la distanță serverul de aplicație și serverul de baze de date utilizând o conexiune “remote”. Această condiţie se bazează pe Politica securităţii informaţionale aprobată în cadrul ASP.
Date:
25 Nov 2020, 15:17
Question's name:
Ref. Anexa nr. 1 la Anunțul de participare, Cap. II. Servicii de elaborare și implementare a „Sistemului informațional de gestionare electronică a documentelor” bazată pe platforma ELO
Question:
Cerinta:
9) transmiterea Beneficiarului toate drepturile patrimoniale asupra SIA „SMED”, în temeiul Legii nr.139 din 02.07.2010 privind dreptul de autor și drepturile conexe, odată cu semnarea actului de transmitere în exploatare.
Intrebare de clarificare:
Va rugam sa validati faptul ca se vor transmite Beneficiarului dreptul de autor și drepturile conexe in ceea ce priveste configurarile si dezvoltarile personalizate realizate in cadrul proiectului, in vederea indeplinirii cerintelor si obiectivelor din caietului de sarcini.
Subliniem ca transferul dreptului de autor și a drepturilor conexe pentru licentele standard/de baza ar incarca drepturile, patentul, marca si copyrightul producatorului.
Answer (26 Nov 2020, 13:45):
Vă confirmăm faptul că se vor transmite Beneficiarului drepturile patrimoniale de autor (de valorificare) și drepturile conexe în ceea ce privește configurările şi dezvoltările personalizate realizate în cadrul proiectului, precum și asupra documentelor conexe ce vor fi elaborate în vederea îndeplinirii cerințelor si obiectivelor din caietului de sarcini și documentelor respective.
Date:
25 Nov 2020, 15:18
Question's name:
Ref. CERINŢE PRIVIND ELABORAREA ŞI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ELECTRONIC AL DOCUMENTELOR PE BAZA PLATFORMEI ELOenterprise, Cap. Noţiuni şi principii generale
Question:
Cerinta:
SMED trebuie să asigure automatizarea completă a fluxului de documente, inclusiv activităţile de secretariat tradiţionale: crearea, înregistrarea, expedierea, controlul executării, formarea dosarelor, păstrarea, cât şi generarea rapoartelor statistice şi audit.
Intrebare de clarificare:
In vederea eloaborarii ofertei financiare, va rugam sa ne comunicati care sunt fluxurile de documente pentru care se doreste automatizarea si sa ne
transmiteti schemele logice aferente.
Answer (26 Nov 2020, 13:46):
Vă confirmăm că, în punctului 1 din Anexa nr.2 “Analiza proceselor business privind circulația de documente în cadrul subdiviziunilor ASP” este specificat în calitate de “Responsabil” Prestatorul serviciilor cu rezultatul prestării serviciilor: Descrierea fluxurilor de lucru care urmează să fie implementate în SIA “SMED”(document aprobat de Beneficiar).
Date:
25 Nov 2020, 15:19
Question's name:
Ref. CERINŢE PRIVIND ELABORAREA ŞI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ELECTRONIC AL DOCUMENTELOR PE BAZA PLATFORMEI ELOenterprise, Capitolul 1. Cerinţe generale
Question:
Cerinta:
1.1.Cerinţele generale privind SMED sunt următoarele:
a) susţinerea numărului minim de 2350 de utilizatori.
Intrebare de clarificare:
In vederea elaborarii ofertei financiare, va rugam sa ne confirmati faptul ca numarul minim de utilizatori care vor avea acces in sistem este 2350.
Answer (26 Nov 2020, 13:47):
Vă comunicăm că, conform Anexei nr.1 la Anunțul de participare, în capitolul “Servicii de reînnoire a licențelor la ultima versiune, subscription și servicii de asistență și suport tehnic a licențelor existente (licenţele ELOenterprise în număr de 2350)* este indicat că
Licenţele ELOenterprise în număr de 2350 au fost transmise în baza ordinului Cancelariei de Stat a Republicii Moldova nr.462-A din 04.09.2018 în administrarea Agenţiei Servicii Publice. Astfel, confirmăm că numărul de utilizatori, care vor avea acces in sistem este 2350.
Date:
25 Nov 2020, 15:20
Question's name:
Ref. CERINŢE PRIVIND ELABORAREA ŞI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ELECTRONIC AL DOCUMENTELOR PE BAZA PLATFORMEI ELOenterprise, Capitolul 5. Cerinţe privind implementarea sistemului
Question:
Cerinta:
C. Instruire
în procesului de transmitere în exploatare a sistemului este necesar de a efectua, conform unui grafic agreat cu ASP :
a) instruirea administratorilor privind:
- Instalarea şi configurarea sistemului;
- configurarea regimului de cluster şi verificarea funcţionării SMED în acest regim;
- procesele Disaster Recovery;
- configurarea mecanismului de BackUp şi de restabilire (Restore).
b) instruirea utilizatorilor finali ai sistemului pentru un număr determinat de utilizatori.
Intrebare de clarificare:
In vederea elaborarii ofertei financiare, va rugam sa ne comunicati urmatoarele:
a) numarul utilizatorilor cu rol de administrator care vor fi instruiti
b) numarul utilizatorilor finali care vor fi instruiti
Answer (26 Nov 2020, 13:58):
Vă comunicăm că, în cadrul îndeplinirii cerinței specificate in ”CERINŢE PRIVIND ELABORAREA ȘI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ELECTRONICAL DOCUMENTELOR PE BAZA PLATFORMEI ELOenterprise” referitor la instruirea în procesul de transmitere în exploatare a sistemului, numărul utilizatorilor cu rol de administrator care vor fi instruiți depinde de cerința specificată în pct.2 al Anexei nr.2 la Anunțul de participare și anume ”elaborării sarcinii tehnice pentru crearea SIA “SMED”, și presupunem că numărul de administratori de sistem și administratori BD va fi maxim 10 persoane, instruirea utilizatorilor finali sau a altor utilizatori ai sistemului depinde de documentul sarcinii tehnice elaborat și aprobat în cadrul proiectului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK