1
Enquiry period
with 13.11.2020 11:50
to 18.11.2020 09:00
2
Bidding period
with 18.11.2020 09:00
to 25.11.2020 10:00
3
Auction
with 26.11.2020 14:00
to 26.11.2020 14:37
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 725 000 MDL
Period of clarifications: 13 Nov 2020, 11:50 - 18 Nov 2020, 9:00
Submission of proposals: 18 Nov 2020, 9:00 - 25 Nov 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea produselor alimentare pentru anul 2021, pentru bolnavii internați în secțiile spitalicești din cadrul IMSP SR Nisporeni.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Toma Ciorba 5
Web site
---
The contact person
Full name
Prodan Rodica
Contact phone
079014798
Purchase data
Date created
13 Nov 2020, 11:50
Date modified
13 Nov 2020, 14:34
Achizitii.md ID
21030724
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
3. duae - 2021.doc
Bidding Documents
13.11.20 11:50
2. documentatia_standard_bunuri - 2021.docx
Bidding Documents
13.11.20 14:34
Date:
13 Nov 2020, 14:20
Question's name:
Garanţia pentru ofertă
Question:
Se poate de transferat Garanția pentru ofertă pe contul AC?
Answer (13 Nov 2020, 14:39):
Bună ziua, din greșeală când am tapat s-au șters celelalte opțiuni, uitați-vă acum, căci am modificat documentația standard și cu alte opțiuni, alegeți care vă convine mai bine. Noi acceptăm oricare Ofertă care va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei. O zi bună în continuare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.