Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 1 358 000 MDL
Period of clarifications: 10 Nov 2020, 20:44 - 22 Nov 2020, 14:44
Submission of proposals: 22 Nov 2020, 14:44 - 25 Nov 2020, 14:44

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Calculatoare
Information about customer
Title
I.P.L.T. "Mihai Eminescu" or. Straseni
Fiscal code/IDNO
1012620010232
Address
8001, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, Mihai Eminescu 187
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Rusu
Contact phone
069529272
Fax
---
Purchase data
Date created
10 Nov 2020, 20:44
Date modified
25 Nov 2020, 14:44
Achizitii.md ID
21030578
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Calculatoare
Budget: 592000.0 MDL
Purchase has not taken place
Notebook
Budget: 766000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
11 Nov 2020, 12:58
Question's name:
Cuantumul Garantiei pentru oferta
Question:
Buna ziua. Conform art.68, alin.6 al Legii nr.131 privind achizitiile publice, Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată. In cadrul prezentei licitatii Dvs. solicitati 5.0%, ceea ce contravine legii in vigoare. In acest context , solicitam sa corectati aceasta cerinta si sa faceti modificarile de rigoare in Anuntul de particire si in Documentatia standard
Answer (15 Nov 2020, 16:25):
Buna ziua, anuntul de participare si documentatia standard a fost modificata. O zi buna
Date:
18 Nov 2020, 10:36
Question's name:
termen de livrare 20 zile
Question:
Avind in vedere cantitatea de produse solicitate si imposibilitatea de livrare in conditii de pandemie in asa termeni restrinsi , solicitam sa extindeti termenul de livrare pina la 45-60 zile, care este un termen firesc pentru asa un proiect si pentru a oferi posibilitatea mai multor agenti economici sa participe la acest concurs si respectiv d-voastra ca si autotitate contractanta sa primi un pret mult mai bun pentru produsele solicitate. Altfel se creeaza o impresie ca tindeti sa favorizaii un anumit operator economic care are in stoc echipamentul solicitat. Deci, aparent ingraditi accesul a altor agenti economici care va pot oferi bunuri in conditii de competitie transparenta. Multumim anticipat!
Answer (18 Nov 2020, 17:42):
Mulțumim de clarificare. Reeșind din faptul că contractul este valabil până la 31.12.2020, cu părere de rău, nu putem modifica termenul de livrare.
Date:
20 Nov 2020, 13:28
Question's name:
bloc de alimentare 80 plus platinum
Question:
Spuneti va rog din ce cauza se solicita bloc de alimentare din seria platinum, care de obicei se utilizeaza mai mult pentru servere, pentru calculatoare cu parametri standard pentru oficiu ? Si daca se accepta si bloc de alimentare 80 plus , solicitam sa scoateti sintagma platinum din caietul de sarcini.
Answer (20 Nov 2020, 14:40):
Buna ziua ,multumim de clarificare am modificat caietul de sarcini.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".