Public procurement
21030571
Servicii alimentare penrtru alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitare subordinate DETS sec. Ciocana perioada 09.01.2021-24.12.2021
1
Enquiry period
with 10.11.2020 16:42
to 20.11.2020 15:00
to 20.11.2020 15:00
2
Bidding period
with 20.11.2020 15:00
to 15.12.2020 16:00
to 15.12.2020 16:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
8 782 514,10 MDL
Period of clarifications:
10 Nov 2020, 16:42 - 20 Nov 2020, 15:00
Submission of proposals:
20 Nov 2020, 15:00 - 15 Dec 2020, 16:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 82
Total: 465 copii x 170 zile = 1 221 554,25 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 83
Total: 1005 copii x 170 zile = 2 817 095,40 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 95
Total: 278 copii x 170 zile = 752 956,05 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Gimnazului ”Steleana Grama” Total: 212 copii x 170 zile = 527 689,05 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”Dacia”
Total: 260 copii x 171 zile = 767 581,50 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”P.Zadnipru”
Total: 85 copii x 171 zile = 198 402,75 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Școala primară nr.19”
Total: 230 copii x 170 zile = 654 633,00 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul nr.74 Tohatin”
Total: 144 copii x 170 zile = 390 044,55 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul-grădinița Cruzești” Total: Șc.74 copii x 170 zile = 171 252,90 lei
Gradiniță:
65copii x 171 zile = 325 113,75 lei TOTAL:496 366,65 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Ștefan Vodă”
Total: 64 copii x 170 zile = 176 377,95 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Gh. Ghimpu”
Total: 273 copii x 170 zile = 779 812,95 lei
Total: 465 copii x 170 zile = 1 221 554,25 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 83
Total: 1005 copii x 170 zile = 2 817 095,40 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 95
Total: 278 copii x 170 zile = 752 956,05 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Gimnazului ”Steleana Grama” Total: 212 copii x 170 zile = 527 689,05 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”Dacia”
Total: 260 copii x 171 zile = 767 581,50 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”P.Zadnipru”
Total: 85 copii x 171 zile = 198 402,75 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Școala primară nr.19”
Total: 230 copii x 170 zile = 654 633,00 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul nr.74 Tohatin”
Total: 144 copii x 170 zile = 390 044,55 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul-grădinița Cruzești” Total: Șc.74 copii x 170 zile = 171 252,90 lei
Gradiniță:
65copii x 171 zile = 325 113,75 lei TOTAL:496 366,65 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Ștefan Vodă”
Total: 64 copii x 170 zile = 176 377,95 lei
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Gh. Ghimpu”
Total: 273 copii x 170 zile = 779 812,95 lei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Nov 2020, 16:27
Date modified
11 Nov 2020, 9:36
Estimated value (without VAT)
8 782 514,10 MDL
Achizitii.md ID
21030571
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Contract period
9 Jan 2021 16:32 - 30 Dec 2021 16:32
List of positions
1)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul-grădinița Cruzești”
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul nr.74 Tohatin”
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Gimnazului ”Steleana Grama”
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Ștefan Vodă”
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”P.Zadnipru”
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
6)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”Dacia”
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
7)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 95
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
8)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Gh. Ghimpu”
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
9)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 83
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
10)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Școala primară nr.19”
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
11)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 82
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare (1).semnat (1).pdf
anunt_de_participare (1).semnat (1).pdf
tenderNotice
ATENȚIE
pct.35 AC solicită în termen de 3 zile ca să prezentați pe suport de hârtie documentele menționate
10.11.20 16:42
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
IMAP Adolescenta
Normalized price:
8 782 514,10 MDL
Status:
Winner
ISAP Cantina Adolescenta- - oferta a fost desemnată câştigătoare acumulând 100 puncte.
23.12.20 15:14
Reason: ISAP Cantina Adolescenta- - oferta a fost desemnată câştigătoare acumulând 100 puncte.
Qualification documents
Winning Bid
23.12.20 15:14
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
14.12.20 15:12
Opening date:
15.12.20 16:00
f 4.1 specificatii tehnice.semnat.pdf
f 4.1 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 0a591b48-394b-4e51-b91d-53c79154fe1a
Documents of submission
Date of download:
14.12.20 15:12
Opening date:
15.12.20 16:00
Documents of submission
Date of download:
15.12.20 13:26
Opening date:
15.12.20 16:00
Documents of submission
Date of download:
15.12.20 13:26
Opening date:
15.12.20 16:00
Documents of submission
Date of download:
14.12.20 15:12
Opening date:
15.12.20 16:00
f 3.1 formularul ofertei.semnat.pdf
f 3.1 formularul ofertei.semnat.pdf
ID: 9da8e8b1-355e-49b0-b9fb-c6a87b258d26
Documents of submission
Date of download:
14.12.20 15:12
Opening date:
15.12.20 16:00
Documents of submission
Date of download:
14.12.20 15:12
Opening date:
15.12.20 16:00
f 4.2 specificatii de pret.semnat.pdf
f 4.2 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: f1a315a5-107e-4773-ba24-bbea0426766d
Documents of submission
Date of download:
14.12.20 15:12
Opening date:
15.12.20 16:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK