1
Enquiry period
with 05.11.2020 15:32
to 16.11.2020 10:00
2
Bidding period
with 16.11.2020 10:00
to 27.11.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 773 441 MDL
Period of clarifications: 5 Nov 2020, 15:32 - 16 Nov 2020, 10:00
Submission of proposals: 16 Nov 2020, 10:00 - 27 Nov 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
5 Nov 2020, 15:32
Estimated value (without VAT)
773 441 MDL
Achizitii.md ID
21030320
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
1 Dec 2020 02:00 - 30 Sep 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru actualizarea proiectului de reparație a drumului „G39 R14 – Unchitești – Țâpordei – R19, km 0,00 – 9,63 (modificat din L185 M2 – Hârtop - Cernița, km 0,00 – 6,00 și L130 Stația Unchitești - Hârtop, km 0,00 – 3,40, conform Hotărârii de Guvern nr. 1468 din 30.12.2016)” CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DL G39
Bidding Documents
Documentatia de atribuire
5.11.20 15:32
Anunt de participare G39
Bidding Documents
Anunț de participare
5.11.20 15:32
DUAE G39
Evaluation Criteria
DUAE
5.11.20 15:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universcons

Normalized price: 721 265 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1604581732467 din 07.12.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1604581732467 din 27.11.2020, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru actualizarea proiectului de reparație a drumului „G39 R14 – Unchitești – Țâpordei – R19, km 0,00 – 9,63 (modificat din L185 M2 – Hârtop - Cernița, km 0,00 – 6,00 și L130 Stația Unchitești - Hârtop, km 0,00 – 3,40, conform Hotărârii de Guvern nr. 1468 din 30.12.2016)”, vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Universcons” în sumă de 721 265,00 (șapte sute douăzeci și una mii două sute șaizeci și cinci lei, 00 bani) fără TVA și 865 518,00 (opt sute șaizeci și cinci mii cinci sute optsprezece lei, 00 bani)cu TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi echipamente specializate care urmează a fi antrenate la execuţia lucrărilor. De asemenea, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 773 336 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SA INTEXNAUCA

Normalized price: 773 458,34 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications