Select the type of procedure
Commercial procurement
21030236
1
Enquiry period
with
04.11.2020 10:13
to 14.11.2020 09:30
to 14.11.2020 09:30
2
Bidding period
with
14.11.2020 09:30
to 25.11.2020 09:30
to 25.11.2020 09:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 667 720 MDL
Period of clarifications:
4 Nov 2020, 10:13 - 14 Nov 2020, 9:30
Submission of proposals:
14 Nov 2020, 9:30 - 25 Nov 2020, 9:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2021, fructe și legume pentru simestru I anul 2021.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Nov 2020, 10:13
Date modified
10 Nov 2020, 13:56
Achizitii.md ID
21030236
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt mincare 2021.docx
Documents history
-
anunt mincare 2021.docx
ID: 433399b8-58f3-4690-8af9-f47178ec95fd
Bidding Documents
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 433399b8-58f3-4690-8af9-f47178ec95fd
Bidding Documents
Bidding Documents
10.11.20 13:53
anunt mincare modificat.pdf
anunt mincare modificat.pdf
Documents history
-
anunt mincare modificat.pdf
anunt mincare modificat.pdf
ID: 72b94e5a-8ee1-4b27-9513-5f585ceeb3ee
Bidding Documents
-
anunt mincare 2021.docx
ID: 72b94e5a-8ee1-4b27-9513-5f585ceeb3ee
Bidding Documents
Bidding Documents
10.11.20 13:53
docum. prod. ali.docx
Documents history
-
docum. prod. ali.docx
ID: a2177b53-1a3d-4d20-bf6c-0a66dccff5ff
Bidding Documents
-
docum. prod. ali.docx
ID: a2177b53-1a3d-4d20-bf6c-0a66dccff5ff
Bidding Documents
Bidding Documents
10.11.20 13:53
Date:
4 Nov 2020, 10:30
Question's name:
Propunere
Question:
Buna ziua.
1.Experienta ultimilor ani ne demonstreaza ca achiztiile pentru un an sunt periculoase pentru ambele parti la contract. Consideram ca AC este obligata sa analizeze toate aspectele si sa opereze modificari. O achizitie buna este pentru o perioada de 3 luni. Suntem martorii unui declin economic, devalorizare si instabilitate. Nimeni astazi nu poate face un pronostic asupra evolutiei preturilor.
Va solicitam respectuos sa revedeti perioada.
2.deasemenea, reiesind din practica, constituirea lotului dintr-un produs este costisitiare. Va propunem sa constituiti lotul din mai multe produse (de ex.: lefume, fructe, lactate etc.)
Answer (4 Nov 2020, 10:45):
Grupul de lucru impreuna cu admnistratia IMSP SCTO, au avut practica de a desfasura procedurii trimestriale , simestriale si au fost momente cand institutia nu era asigurata cu produse alimentare, practica de 3 ani este mult mai sigur pentru institutie achizitia pentru un an. Pentru fructe si legume este de 6 luni.
Date:
4 Nov 2020, 12:13
Question's name:
solicitare
Question:
Cum poate sa nu fie asigurata AC cu produse pe un termen de 3 sau 6 luni, dar pentru 12 luni-poate. Nu considerati ca este alogic. Este reala viceversa, deoarece OE pentru 3 luni poate face a analiza pentru ca sa detina cantitatea depozitata, ceea ce nu poate pentru 12 luni, pretul de cumprare este putin mai real de estimat decat pentru 12 luni. Riscurile pentru ambele parti sunt minime, pe cand pentru 12 luni pentru ambele parti sunt majore: AC risca sa ramana fara produse pentru ca OE nu poate livra fie pretul s-a ajorat, fie produsul nu este.
Answer (4 Nov 2020, 13:24):
Practica arata invers, in urma desfasurarii licitatie trimestriale la unele loturi nu participa nimeni si erau cazuri cand eram nevoita sa apelez la contract de mica valoare.
Carne de pasăre
Date:
5 Nov 2020, 13:27
Question's name:
Suma lotului
Question:
Conform documentației de atribuire suma lotului nr. 9 „Carne de pasare” este de 188000 lei, dar conform platformei achiziiții suma de 18 000 lei, modificați vă rog aceată eroare.
Answer (6 Nov 2020, 09:48):
MII DE SCUZE, DAR MODIFICARI PROGRAMA NUMI PERMITE, PREZENTATI OFERTA DUPA SUMA INDICATA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE -188000 lei
Date:
5 Nov 2020, 14:11
Question's name:
Lot Carne de pasăre
Question:
Referitor la lotul Carne de pasăre, dvs solicitați Șold de pui cu spată sau fără?
Answer (6 Nov 2020, 09:50):
FARA SPATA
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK