1
Enquiry period
with 04.11.2020 10:13
to 14.11.2020 09:30
2
Bidding period
with 14.11.2020 09:30
to 25.11.2020 09:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 667 720 MDL
Period of clarifications: 4 Nov 2020, 10:13 - 14 Nov 2020, 9:30
Submission of proposals: 14 Nov 2020, 9:30 - 25 Nov 2020, 9:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2021, fructe și legume pentru simestru I anul 2021.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Full name
Curea Cristina
Contact phone
078913550
Purchase data
Date created
4 Nov 2020, 10:13
Date modified
10 Nov 2020, 13:56
Achizitii.md ID
21030236
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Cașcaval
Budget: 100000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Suc natural
Budget: 47000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Carne de vită
Budget: 175000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Unt
Budget: 160000.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Produse crupoase
Budget: 40600.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Ouă dietice
Budget: 90000.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Carne de pasăre
Budget: 18000.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Fructe și legume
Budget: 130000.0 MDL
Active
Lot nr. 11 - Produse lactate
Budget: 400000.0 MDL
Active
Lot nr. 12 - Ficat de vită
Budget: 29700.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Produse boboase
Budget: 8000.0 MDL
Active
Lot nr. 14 - Crenvusti
Budget: 55000.0 MDL
Active
Lot nr. 15 - Covrigi
Budget: 8800.0 MDL
Active
Lot nr. 17 - Biscutii
Budget: 9200.0 MDL
Active
Lot nr. 18 - Magiun
Budget: 5000.0 MDL
Active
Lot nr. 19 - Ulei
Budget: 27720.0 MDL
Active
Lot nr. 20 - Paste fainoase
Budget: 27000.0 MDL
Active
Lot nr. 22 - Pesmeti
Budget: 2700.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae 2021-pa.docx
Bidding Documents
4.11.20 10:13
anunt mincare 2021.docx
Bidding Documents
10.11.20 13:53
anunt mincare modificat.pdf anunt mincare modificat.pdf
Bidding Documents
10.11.20 13:53
docum. prod. ali.docx
Bidding Documents
10.11.20 13:53
Date:
4 Nov 2020, 10:30
Question's name:
Propunere
Question:
Buna ziua. 1.Experienta ultimilor ani ne demonstreaza ca achiztiile pentru un an sunt periculoase pentru ambele parti la contract. Consideram ca AC este obligata sa analizeze toate aspectele si sa opereze modificari. O achizitie buna este pentru o perioada de 3 luni. Suntem martorii unui declin economic, devalorizare si instabilitate. Nimeni astazi nu poate face un pronostic asupra evolutiei preturilor. Va solicitam respectuos sa revedeti perioada. 2.deasemenea, reiesind din practica, constituirea lotului dintr-un produs este costisitiare. Va propunem sa constituiti lotul din mai multe produse (de ex.: lefume, fructe, lactate etc.)
Answer (4 Nov 2020, 10:45):
Grupul de lucru impreuna cu admnistratia IMSP SCTO, au avut practica de a desfasura procedurii trimestriale , simestriale si au fost momente cand institutia nu era asigurata cu produse alimentare, practica de 3 ani este mult mai sigur pentru institutie achizitia pentru un an. Pentru fructe si legume este de 6 luni.
Date:
4 Nov 2020, 12:13
Question's name:
solicitare
Question:
Cum poate sa nu fie asigurata AC cu produse pe un termen de 3 sau 6 luni, dar pentru 12 luni-poate. Nu considerati ca este alogic. Este reala viceversa, deoarece OE pentru 3 luni poate face a analiza pentru ca sa detina cantitatea depozitata, ceea ce nu poate pentru 12 luni, pretul de cumprare este putin mai real de estimat decat pentru 12 luni. Riscurile pentru ambele parti sunt minime, pe cand pentru 12 luni pentru ambele parti sunt majore: AC risca sa ramana fara produse pentru ca OE nu poate livra fie pretul s-a ajorat, fie produsul nu este.
Answer (4 Nov 2020, 13:24):
Practica arata invers, in urma desfasurarii licitatie trimestriale la unele loturi nu participa nimeni si erau cazuri cand eram nevoita sa apelez la contract de mica valoare.
Carne de pasăre
Date:
5 Nov 2020, 13:27
Question's name:
Suma lotului
Question:
Conform documentației de atribuire suma lotului nr. 9 „Carne de pasare” este de 188000 lei, dar conform platformei achiziiții suma de 18 000 lei, modificați vă rog aceată eroare.
Answer (6 Nov 2020, 09:48):
MII DE SCUZE, DAR MODIFICARI PROGRAMA NUMI PERMITE, PREZENTATI OFERTA DUPA SUMA INDICATA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE -188000 lei
Date:
5 Nov 2020, 14:11
Question's name:
Lot Carne de pasăre
Question:
Referitor la lotul Carne de pasăre, dvs solicitați Șold de pui cu spată sau fără?
Answer (6 Nov 2020, 09:50):
FARA SPATA
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.