Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
03.11.2020 10:26
to 12.11.2020 10:30
to 12.11.2020 10:30
2
Bidding period
with
12.11.2020 10:30
to 24.11.2020 10:00
to 24.11.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
916 666 MDL
Period of clarifications:
3 Nov 2020, 10:26 - 12 Nov 2020, 10:30
Submission of proposals:
12 Nov 2020, 10:30 - 24 Nov 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Nov 2020, 10:00
Date modified
4 Nov 2020, 17:14
Achizitii.md ID
21030172
MTender ID
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS
Budget: 916666.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
3 Nov 2020, 15:52
Question's name:
Întrebări la cerințele din caietul de sarcini.
Question:
- Nu este foarte clar la ce refera gradul de protectie IP67 atata timp cat este mentionat langa prezenta sursei de alimentare interna a dispozitivului?
- Afișare imediată a accidentelor rutiere cu implicarea autospecialelor IMSP CNAMUP. De unde si cum vom primii aceste informatii
Answer (4 Nov 2020, 09:43):
Buna ziua.
IP-67 prezintă grad de protecție la apă și praf.
Afișare imediată a accidentelor rutiere cu implicarea autospecialelor IMSP CNAMUP - GPS utilat cu giroscop, care semnalizează impacturi agresive asupra automobilului.
Date:
6 Nov 2020, 08:51
Question's name:
Intrebari si cerinte la caietul de sarcini
Question:
Spuneti va rog care este modul de plata al serviciilor.
Answer (6 Nov 2020, 09:01):
Buna ziua.
Conform pct. 3.7 din documentația de atribuire, achitarea va fi prin transfer, în decurs de 20 de zile bancare după livrarea și semnarea facturilor fiscale, lunar.
O zi buna.
Date:
6 Nov 2020, 09:03
Question's name:
Intrebari si cerinte la caietul de sarcini
Question:
Cum de inteles fraza? Perioada de montare se va considera termen de încercare pentru utilajul nou și nu va fi facturat de Prestator și achitat de către Beneficiar.
Answer (9 Nov 2020, 10:49):
Citiți, Vă rog, integral articolul!
Date:
9 Nov 2020, 09:46
Question's name:
Intrebari si cerinte la caietul de sarcini
Question:
Buna ziua, 1) in cazul deteriorarii a dispozitivului de catre persoane neautorizate de catre PRESTATOR, BENEFICIAR-ul va achita lucrarile de mentenanta si plata pentru dispozitiv in cazul deteriorarii partiale sau integrale? 2) Lucrarile de deservire ex. demontare - montare, s.a. : Vor fi achitate de catre BENEFICIAR ?
Answer (9 Nov 2020, 15:00):
Buna ziua.
1. În cazul deteriorării dispozitivului GPS de către persoane neautorizate - angajate ale Beneficiarului, deteriorări depistate de Prestator și confirmate prin acte semnate de reprezentanți ai Beneficiarului, Beneficiarul va suporta cheltuielile de reparație sau montare-demontare a utilajului nou, costul acestuia, cît și cheltuilile de deplasare la fața locului.
2. Demontarea-montarea, deservirea utilajului, cît și mentenanța se fac din contul Prestatorului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK