Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 69 166,67 MDL
Period of clarifications: 29 Oct 2020, 16:40 - 3 Nov 2020, 8:00
Submission of proposals: 3 Nov 2020, 8:00 - 9 Nov 2020, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Coșul p/u gunoi cu volum de 30 litri:
2 stâlpi din țeavă cu dimens.de 25x25x2 mm cu capac din plastic;
bară de susținere 2 buc din țeavă de 20x20x2 mm
Talpa -2 buc din țeavă de 25x25x2mm L=120mm minim,
Osie -2 buc ;cerc cu O 6mm minim,
Fixator de poziție 1 buc;cerc cu O 6mm minim,
Coșul din foaie de oțel cu grosimea de min.1,5 mm,partea de sus a cilindrului întărită cu ziguri și dotată cu perforații,fundulcoșului ăntărit prin ranforcare și dotat cu 4 găuri cu diametru de 6-7 mm
Elementele vor fi vopsite cu email în 2 straturi pe grund:
Suportul coșului în negru
Coșul de gunoi în verde.
Pictograma va fi confecționată din aracal sau vopsea de culoare albă sau galbenă și amplasată pe coșul pentru gunoi
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Lelic
Contact phone
0258-22530:0258-23454:0258-22531
Purchase data
Date created
29 Oct 2020, 13:02
Date modified
29 Oct 2020, 16:40
Estimated value (without VAT)
69 166,67 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21030036
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Contract period
11 Nov 2020 15:49 - 31 Dec 2020 16:01
List of positions
1)
Title
Urnă cu coș basculant (pentru betonare) CPV: 44600000-6 - Tanks, reservoirs and containers; central-heating radiators and boilers
Quantity: 100.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_cop (1) (2).semnat.pdf documentatia_standard_cop (1) (2).semnat.pdf
Evaluation Criteria
documentatia_standard
29.10.20 16:40
duae_0 (2).doc
Bidding Documents
duae
29.10.20 16:40

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Gecri

Normalized price: 63 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications