1
Enquiry period
with 28.10.2020 14:58
to 13.11.2020 09:48
2
Bidding period
with 13.11.2020 09:48
to 18.11.2020 09:48
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 300 000 MDL
Period of clarifications: 28 Oct 2020, 14:58 - 13 Nov 2020, 9:48
Submission of proposals: 13 Nov 2020, 9:48 - 18 Nov 2020, 9:48

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Tehnică de calcul
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
The contact person
Full name
Andrian Cabac
Contact phone
+37322574254
Purchase data
Date created
28 Oct 2020, 14:48
Date modified
11 Nov 2020, 9:48
Achizitii.md ID
21030000
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Computer
Budget: 2300000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Technical Specifications
exclus
28.10.20 14:58
Documentatia Standard
Technical Specifications
exclus
28.10.20 14:58
DUAE (1)
Technical Specifications
-
28.10.20 14:58
Documentatia Standard_modificat_
Technical Specifications
exclus
3.11.20 10:35
ANUNȚ DE PARTICIPARE_modificat_
Technical Specifications
modificat
3.11.20 10:35
Documentatia Standard_modificat_
Technical Specifications
modificat
11.11.20 09:48
Computer
Date:
29 Oct 2020, 10:19
Question's name:
Clarificari (Cerinte de calificare):
Question:
Stimate AC, va rugam sa explicați cum anume un documente numit Autorizație de la producător poate fi dovada a conformității produselor, identificată prin referire la specificații sau standarde relevante? Va informam, verificarea de conformitatea a bunurilor se efectuează prin prezentarea documentelor de rigoare si anume Declarație de conformitate a echipamentelor emise de un organ împuternicit cum ar de ex. Moldova Standard, Trans-standard, etc Astfel va rugam sa eliminați acest punct din cerințele obligatorii, deoarece nu este altceva decât tentativa de limitare a participanților la acest concurs.
Answer (3 Nov 2020, 10:36):
Actele au fost modificate.
Date:
5 Nov 2020, 12:39
Question's name:
Clarificarea Cerintelor
Question:
Bună ziua. Vă rugăm să clarificați următoarele cerințe: 1. Cerință: Porturi- Minim 5x porturi USB 3.x ; inclusiv minim 1 port cu încărcare rapidă; 1x port USB Type-C Interfata de retea RJ45; minim 1x Display port; ; 1x HDMI;1x headphone/microphone combo (toate porturile sa fie native, fara adaptoare) Mulți producători mondiali produc PC-uri cu retea RJ45 integrată fără adaptoare. Vă rugăm să adăugați/ modificați condițiile cererii - retea RJ45 și excluderea portului USB Type-C. 2. Cerință: Alimentare curent- Sursă de alimentare max. 75W PSU. Producătorii în computerele lor folosesc PSU în conformitate cu necesitățile actuale de consum de energie ale tuturor componentelor computerului și cu posibilitatea de a adăuga sau modifica configurații în viitor. Vă rugăm să schimbați cerințele PSU la maxim 100W PSU, ceea ce va permite în viitor să adăugați componente precum Memorie și HDD, a căror instalare o solicitați în alte puncte ale cererii. Vă mulțumim.
Answer (10 Nov 2020, 10:47):
Solicitarea nr.1 nu se accepta (excluderea portului usb type-c) din cauza unei greșeli tehnice, iar cerința se expune in următoarea redacție: Porturi- Minim 5x porturi USB 3.x ; inclusiv minim 1 port cu încărcare rapidă; 1x port USB Type-C; Interfata de retea RJ45; minim 1x Display port; 1x HDMI;1x headphone/microphone combo (toate porturile sa fie native, fara adaptoare) Solicitarea nr.2 se accepta.
Date:
11 Nov 2020, 09:24
Question's name:
Clarificari termen de livrare
Question:
Stimata AC, Va rugam sa clarificati care este termenul de livrare? Conform anuntul de participare modificat la 3.11.20(10:35) punctul 11 - Termenii și condițiile de executare solicitați: nu mai tîrziu de 20.12.2020.insa in acelasi timp in documentatia de atribuire la contractul propus in pucntul 2. Termeni şi condiţii de livrare. mai exact 2.1.Livrarea Bunurilor se efectuează de către Vînzător în termen de 60 de zile lucrătoare de la data înregistrării contractului la Trezoreria de Stat. astfel termenii indicati diferiti duc in eroare operatorii economici motiv din care aveti obligatia sa operati modificarie necesare astfel incat acesti termeni sa fi unici in aceleasi documente. Va multumim anticipat pentru intelegere!
Answer (11 Nov 2020, 09:49):
Actele au fost modificate. Termenii și condițiile de executare solicitați, nu mai tîrziu de 20.12.2020.
Date:
11 Nov 2020, 11:57
Question's name:
Clarificari la Răspuns (11 nov 2020, 09:49):
Question:
Multumim insa aceast raspuns genereaza o intrebare suplimentara si anume. Avand in vedere valoarea achizitie, conform procedurii de achizitie, dupa primirea ofertelor si declararii castigatorului veti avea obligatia ca contractul sa fie semnat abia dupa 11 zile. (referinta Conform art. 32 alin. (1) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, contractele de achiziții publice care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de: a) 11 zile de la data transmiterii comunicării prin SIA „RSAP” privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire – în cazul în care valoarea estimată, a contractului respectiv este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);) Sa adimtem ca la data de 18.11.2020 veti declara un castigator, asta inseamna ca contractul va putea fi semnat abia la data de 30 noiembire, din care rezulta ca pentru livrare ramin doar 20 de zile calendaristic. In aceste conditii va afirmam cu certitudine ca in conditii de pandemie nici un producator nu este in stare sa produca si sa livreze asemnea cantitate de 150 de unitati in acest termen. Deci, drept concluzie licitatia poate fi considerata drept favorizanta pentru un agent economica care deja are marfa disponibila sau este undeva pe Drum. Avand in vedere configuratia ceruta dar si termenii ce rezulta din procedura, insistam sa revizuiti termenul de livrare astfel incat sa fie respectata echitabilitatea si concurenta egala intre toti operatorii cointeresati.
Answer (11 Nov 2020, 13:48):
Mijloacele financiare sunt alocate pentru anul 2020
Date:
11 Nov 2020, 14:40
Question's name:
Clarificari la Răspuns (11 nov 2020, 13:48):
Question:
Stimate AC, de ce anume acum a fost anuntat tenderul in prag de anul nou? Consideream ca argumentul jloacele financiare sunt alocate pentru anul 2020 este unul neplauzibil. Insistam asupra modificarii termenului de livrare cu cel putin 45 de zile lucratoare. Serviciul Vamal suntem siguri ca poate obtine un termen extins de prelucrare a platii din partea Ministerului Finantelor si a trezorariei.
Answer (13 Nov 2020, 09:38):
.
Date:
11 Nov 2020, 14:46
Question's name:
Clarificarea Cerintelor
Question:
Buna ziua, va rugam sa argumentati din ce considerente tehnice sunt impuse cerintele rpivind dimensiunile la capitolul Şasiu De tip „Micro/Mini Form Factor” cu urmatorii parametri de maxim (inci) 1.8”x 7.3”x 7.3” (Width x Depth x Height )?
Answer (13 Nov 2020, 09:41):
Toate cerințele sunt minime și obligatorii , iar parametrii menționați reprezintă dimensiunile maxime admisibile.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.