1
Enquiry period
with 28.10.2020 12:16
to 11.11.2020 09:00
2
Bidding period
with 11.11.2020 09:00
to 25.11.2020 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 194 000 MDL
Period of clarifications: 28 Oct 2020, 12:16 - 11 Nov 2020, 9:00
Submission of proposals: 11 Nov 2020, 9:00 - 25 Nov 2020, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse de morărit

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Cristin Bujor
Contact phone
022 857-238
Purchase data
Date created
28 Oct 2020, 12:16
Date modified
28 Oct 2020, 12:36
Achizitii.md ID
21029965
CPV
15600000-4 - Produse de morărit, amidon şi produse amilacee
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_bunuri.docx
Bidding Documents
28.10.20 12:16
contract_model.docx
Draft contract - special conditions
28.10.20 12:16
duae.doc
Bidding Documents
28.10.20 12:16
Date:
28 Oct 2020, 12:36
Question's name:
solicitare
Question:
Va aducem la cunostinta ca Începând cu data de 26 octombrie 2020 platforma Achizitii.md revine la prestarea serviciilor noastre contra plată. Costul plasării unei oferte comerciale la licitații de tipul: Achiziții de valoare mică (prag de preț până la 199.999 lei) va constitui 25 de lei pentru fiecare lot. Dstra aveti 8 loturi. Deci costul participarii constituie 200 lei. Va rugam sa constituiti loturi din mai multe produse.
Answer (28 Oct 2020, 12:43):
Tipul este Licitație deschisă, făcând parte din procedura de achiziționare a produselor alimentare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.