1
Enquiry period
with 27.10.2020 14:33
to 06.11.2020 09:00
2
Bidding period
with 06.11.2020 09:00
to 09.11.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 291 333,33 MDL
Period of clarifications: 27 Oct 2020, 14:33 - 6 Nov 2020, 9:00
Submission of proposals: 6 Nov 2020, 9:00 - 9 Nov 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
27 Oct 2020, 14:27
Date modified
28 Oct 2020, 15:57
Estimated value (without VAT)
2 291 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21029912
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
11 Nov 2020 14:31 - 30 Dec 2021 14:31
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație capitală la instituțiile de învățământ sec. Botanica (conform necesității) Total 52 instituții CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.doc
Bidding Documents
27.10.20 14:33
cs selectiv 2020-2021.doc
Bidding Documents
27.10.20 14:33
doc standart lucrări (2).docx
Bidding Documents
27.10.20 14:33
fda .doc
Bidding Documents
27.10.20 14:33
duae_0.doc
Bidding Documents
27.10.20 14:33

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Anreal Cons

Normalized price: 66 231 MDL
Status: Winner
Reason: preț cel mai scăzut
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Rosivid Construct

Normalized price: 90 081,24 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Proiect Gabion

Normalized price: 382 233,46 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lucrări de reparație capitală la instituțiile de învățământ sec. Botanica (conform necesității) Total 52 instituții
Date:
28 Oct 2020, 15:57
Question's name:
caiet sarcini
Question:
ne dati si volumele sau doar simbolul resurselor
Answer (29 Oct 2020, 16:15):
propuneți prețu pentru unitate de măsură
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications