1
Enquiry period
with 26.10.2020 14:34
to 30.10.2020 15:00
2
Bidding period
with 30.10.2020 15:00
to 03.11.2020 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 191 000 MDL
Period of clarifications: 26 Oct 2020, 14:34 - 30 Oct 2020, 15:00
Submission of proposals: 30 Oct 2020, 15:00 - 3 Nov 2020, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația capitală a Sălii de ședințe din Blocul administrativ al Ministerului Apărării

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
26 Oct 2020, 14:34
Date modified
30 Oct 2020, 12:49
Achizitii.md ID
21029856
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
30 Oct 2020, 12:49
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Lista cu cantitățile de lucrări de reparație, poz.10. - specificati va rog numărul și dimensiunea ferestrelor din PVC, poz. 15. - specificati va rog numărul și dimensiunile ușilor din MDF, poz.16. - specificati va rog dimensiunea glasvanduri din PVC, poz.17. - specificati va rog numărul și dimensiunile ușilor din PVC. Va multumim anticipat.
Answer (30 Oct 2020, 13:11):
poz.10, Ferestrele din PVC – 3 buc. 1.50x1.75m; poz.15, Uși din MDF – 1 buc. 1,0x2,25m; poz.16, Glasvanduri din PVC – 2 buc. 1,40x2,25m; poz.17, Usi din PVC – 1 buc. 1,40x2,25m.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.