Status Cancelled
Estimated value without VAT 833 000 MDL
Period of clarifications: 24 Oct 2020, 16:48 - 3 Nov 2020, 15:00
Submission of proposals: 3 Nov 2020, 15:00 - 10 Nov 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament informatic (Calculatoare, Laptopuri, Multifunctionale, Accesorii)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. 1 lit. ¬c) și d)
Niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire. Au fost depuse oferte neadecvate, inacceptabile sau neconforme.
Date of cancellation
17 Nov 2020, 8:33
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Toma
Contact phone
022-780-264
Purchase data
Date created
24 Oct 2020, 16:48
Date modified
17 Nov 2020, 8:33
Achizitii.md ID
21029820
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Periferice
Budget: 98000.0 MDL
Cancelled
Calculatoare
Budget: 630000.0 MDL
Cancelled
Multifunctionale
Budget: 105000.0 MDL
Cancelled
Date:
26 Oct 2020, 17:16
Question's name:
Clarificari la anuntul de participare:
Question:
Stimate AC, Va rugam sa evizuiti cerinta fata de - Termenul de livrare de 30 de zile din momentul semnarii contractului. Nici unul din producatorii mari cu excpetia HP, nu poatea oferi asemena termeni de livrare , din pacate! Pentru a facilitata procesul de ofertare si a asigura conditii egale pentru toti agentii economici, Vă rugam să dați curs acestui demers cu modificare atermenulu cu pana la 45 de zile lucratoare. Mulțumim anticipat!
Answer (29 Oct 2020, 09:01):
Termenul de 45 zile lucrătoare nu poate fi acceptat deoarece ar prevede livrarea bunurilor în anul 2021 respectiv achitarea urmează a fi efectuată din mijloacele bugetului anului 2021. În acest context, având în vedere faptul că suma prevăzută pentru achiziționarea echipamentului informatic în anul 2020 nu este prevăzută și în anul 2021 propunem modificarea Anunțului de Participare referitor la prelungirea termenului de livrare de la 30 zile calendaristice la 40 zile calendaristice.
Date:
26 Oct 2020, 17:21
Question's name:
Clarificări specificatii tehnice Lot 1:
Question:
Stimate AC, cu referire la Lotul 1, Pozitia 1.1 Brand PC (PORTS:) se solicita min. 1x VGA, 1 xHDMI, 1 x Serial Port va rugam sa confirmati daca vor fi acceptate pentru aceste porturi adaptoare, in cazul in care unii producatori nu le pot oferi pe toate concomitent pe aceeasi platforma?
Answer (29 Oct 2020, 09:02):
Nu vor fi acceptate porturi adaptoare ci doar porturi native (Conform specificației din Anunțul de Participare)
Date:
26 Oct 2020, 22:40
Question's name:
Modificare caiet de sarcini - excludere MAF
Question:
Rugam sa modificati caietul de sarcini, excluzand solicitarea Autorizatiei de la producator (MAF). Prin solicitarea acestui act, limitati libera concurenta, incalcand Legea nr. 131/2015. Va atentionam ca Agentia Nationala pentru Solutionarea Contestatiilor sustine faptul ca: “MAF nu reprezintă o confirmare și un garant a calității produselor.”
Answer (29 Oct 2020, 09:02):
Ca urmare a atenționării dvs. vom modifica Anunțul de Participare prin excluderea Autorizației de la Producător(MAF). Însă va fi introdus altă cerință și anume Scrisoare de autorizație de la Producător pentru concursul respectiv (pentru Lot nr.1), sau alt act relevant în acest sens.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".