Lot 1. Servicii de internet nelimitat și televiziune digitală
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Tipul canalului fizic: fibră optică (până în sediul Abonatului);
Infrastructura de acces: doar prin rețele subterane;
Echipamentul corespunzător pentru prestarea serviciilor de acces la internet – gratuit;
Viteza de acces la resurse Internet Globale fără limită de trafic: minim 1 Gbps încărcare (upload) și minim 1 Gbps descărcare (download);
Viteza de acces la toate resursele Internet din Moldova (MD-IX) fără limită de trafic: minim 1 Gbps încărcare (upload) și minim 1 Gbps descărcare (download);
Perioada de prestare a serviciilor de acces la Internet: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Fiabilitatea și stabilitatea pentru fiecare conexiune: minim 99 %;
Posibilitatea utilizării a minim 5 adrese IP reale;
Conexiune de rezervă la internet: prin rețele de telefonie mobilă cu tehnologie 3G(+)/4G(+) (internet connection back-up) cu trafic inclus minim 15 GB (Gigaocteți) și viteza după expirarea traficului inclus minim 512 kbps;
Posesia unui Centru de apel pentru asistență tehnică (Call Center) cu notificarea apelantului prin SMS care să conțină confirmarea și numărul de înregistrare a cererii de asistență tehnică;
Disponibilitatea suportului tehnic: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Monitorizarea conexiunii: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Perioada de testare: de la 01 decembrie până la 31 decembrie anul curent;
Condiții de testare: în mod gratuit cu viteza: minim 300 Mbps pentru toată perioada de testare, minim 1 Gbps pentru cel puțin o săptămână în timpul unui test deplin, instalarea și configurarea conexiunii trebuie finalizată cu o zi înainte de începutul perioadei de testare.
Lot 1.2. Servicii televiziune digitală - Conexiune de Televiziune Digitală (puncte de conectare pentru televizoare):
Cantitatea de canale: minim 130 canale, dintre care minim 30 în format HD;
Echipament: gratuit pentru fiecare conexiune de televiziune digitală;
Funcții interactive: pauză, înregistrare, reluare programe, vizionarea programelor în reluare fără utilizarea echipamentelor sau dispozitivelor suplimentare;
Canal propriu al Beneficiarului: crearea și furnizarea canalului propriu informativ al Beneficiarului (SCR) inclus în grila de canale pentru vizionarea exclusivă în rețeaua Beneficiarului, posibilitatea încărcării și gestionării de către personalul Beneficiarului a conținutului video propriu informativ prin canalul propriu și difuzarea acestuia la toate conexiunile de televiziune digitală fără utilizarea echipamentelor sau dispozitivelor suplimentare;
Posibilitatea extinderii numărului de conexiuni;
Posesia unui Centru de apel pentru asistență tehnică (Call Center) cu notificarea apelantului prin SMS care să conțină confirmarea și numărul de înregistrare a cererii de asistență tehnică;
Disponibilitatea suportului tehnic: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Monitorizarea conexiunii: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Perioada de testare: de la 01 decembrie până la 31 decembrie anul curent;
Condiții de testare: în mod gratuit și cu grila completă (130 canale (30HD) + 1 canal propriu) pentru toată perioada de testare pentru 2 conexiuni de televiziune digitală: Blocul Principal, etajul 2 incinta Serviciului Informațional și Telecomunicații – 1 conexiune, și Blocul Principal, etajul 1 (intrarea din Holul central), laborator – 1 conexiune. Finalizarea instalărilor și configurărilor conexiunilor pentru toate celelalte televizoare se vor finaliza până la 30 decembrie anul curent.
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
StarNet Solutii S.R.L.
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
SA Moldtelecom
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.