1
Enquiry period
with 16.10.2020 15:47
to 21.10.2020 12:00
2
Bidding period
with 21.10.2020 12:00
to 26.10.2020 12:00
4 days left
3
Auction
27.10.2020 11:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 312 200 MDL
Period of clarifications: 16 Oct 2020, 15:47 - 21 Oct 2020, 12:00
Submission of proposals: 21 Oct 2020, 12:00 - 26 Oct 2020, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe
Utilaj tehnologic necesar instituțiilor de învățămînt din subordinea DETS Centru
Information about customer
Title
DETS sectorul Centru
Fiscal code/IDNO
1007601009417
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
The contact person
Full name
Strajesco Natalia
Contact phone
022271022/067298981
Fax
---
Purchase data
Date created
16 Oct 2020, 15:47
Date modified
19 Oct 2020, 12:00
Achizitii.md ID
21029490
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Type of procedure
Request price offers (goods)
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard.docx
Bidding Documents
16.10.20 15:47
duae_0.doc
Bidding Documents
16.10.20 15:47
anunt de participare (2).doc
Bidding Documents
19.10.20 12:00
Date:
16 Oct 2020, 17:10
Question's name:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Question:
Inoxplus SRL cu regret constata ca fiind exagerata perioada de garanție (3 ani) reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Answer (19 Oct 2020, 10:36):
Bună ziua, termenul de garanție nu poate fi modificat, utilajul este procurat pentru instituțiile de învățământ și sîntem nevoiți să ne asigurăm că achiziționăm calitate.
Date:
16 Oct 2020, 17:16
Question's name:
Notă: obligatorie pentru câștigători
Question:
Ce subintelegeti: La necesitate operatorul economic va evacua utilajul vechi? Unde il evacuam? In caz ca punctul de conectare nu exista? Noi nu suntem licentiati de a efectua astfel de lucrari... aveti nevoie de electrecieni. Conditiile sunt inadmesibile. ,,Fiecare unitate din utilaj tehnologic va fi conectat la reșelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire , inclusive până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accespriilor necesare (întrerupător diferențial, demaror magnetic etc. includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențial, demaror magnetic etc); necesitatea reînnoirii rețelelor electrice; lucrările de transportare, montare și darea în exploatare a utilajului și rețelelor electrice - conform normelor în vigoare OE nu are dreptul de interveni în panourile electrice și sistemul existent a AC. ajustați cerința va rog. rețelele de apeduct, canalizarea, ventilarea - conform normelor în vigoare OE nu are dreptul de interveni în sistemul existent de apeduct și ventilare a AC. ajustați cerința va rog.
Answer (19 Oct 2020, 10:37):
Bună ziua, demontarea și instalarea utilajului se face din contul operatorului economic câștigător, cerința nu poate fi modificată!
Date:
16 Oct 2020, 17:17
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
30 zile ca in anunt, sau 01.10.2020-31.12.2020 (sigur preferabil 30-45 zile, fiindca cu pandemia aceasta complicat de prognozat livrarile)
Answer (19 Oct 2020, 10:38):
Bună ziua, termenul de livrare 30 zile după semnarea contractului!
Date:
19 Oct 2020, 10:47
Question's name:
Notă: obligatorie pentru câștigători
Question:
cu demontare sa presupunem ca e clar. dar privind interventii in retea de electricitate, ventilare, apeduct etc. - va reamintim ca achizitionati bunuri, nu si lucrari. atrageti atentie la ce cod cpv ati prevazut in procedura, nimic de lucrari la retea - e si firesc. de aceea fiti buni, sau mai adaugati cpv privind lucrari la retea, adaugati buget +35% deaspura, si va conectam si marele accelerator de hadroni in gradinite. nu va dati de gol de necunstinta normelor de procedura in achizitii publice, sunteti directie, ajustati va rog cerintele stupide!
Answer (19 Oct 2020, 12:00):
Au fost efectuate modificări la caietul de sarcini!
Date:
19 Oct 2020, 16:35
Question's name:
Notă: obligatorie pentru câștigători
Question:
nu va suparati, dar nu am perceput modificări la caietul de sarcini, unde sa atragem atentia?
Answer (20 Oct 2020, 08:49):
Au fost excluse o parte din cerințe
Date:
20 Oct 2020, 10:12
Question's name:
Notă: obligatorie pentru câștigători
Question:
reiteram, ca furnizorii de bunuri (asa reiese din codul cpv din documentatie de concurs) nu au dreptul sa faca interventie in infrastructura de retea curenta (de electricitate, apeduct, venitlare). putem pune in priza, porni si instrui personalul, in rest reteaua tine de compania cistigatoare a tenderelor precedente care va deserveste. solicitam repetat redactarea cerintelor in conformitate cu codul cpv de pe site si din invitatie.
Answer (20 Oct 2020, 10:29):
Nu se fac intervenții în infrastuctura de rețea, doar se conectează
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".