1
Enquiry period
with 16.10.2020 11:03
to 26.10.2020 10:00
2
Bidding period
with 26.10.2020 10:00
to 31.10.2020 08:00
1 day left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 2 287 500 MDL
Period of clarifications: 16 Oct 2020, 11:03 - 26 Oct 2020, 10:00
Submission of proposals: 26 Oct 2020, 10:00 - 31 Oct 2020, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Notebookuri
Information about customer
Title
Direcția Generală Educație Tineret și Sport
Fiscal code/IDNO
1007601010600
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
The contact person
Full name
Svetlana Doraş
Contact phone
022 23 30 63
Fax
---
Purchase data
Date created
16 Oct 2020, 11:03
Date modified
21 Oct 2020, 11:57
Achizitii.md ID
21029466
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Notebookuri
Budget: 2287500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_0.doc
Bidding Documents
16.10.20 11:03
documentația standart.pdf documentația standart.pdf
Evaluation Criteria
16.10.20 11:03
anunț .pdf anunț .pdf
tenderNotice
21.10.20 11:57
Date:
16 Oct 2020, 13:57
Question's name:
Specificație tehnice
Question:
Bună ziua, din câte înțelegem, descrierea tehnică a echipamentului trebuie coordonată cu Ministerul Educației. Cu toate acestea, în cazul dumneavoastră, există unele caracteristici care diferă de cerințele Ministerului Educației (cel puțin cele care au fost anunțate pentru achiziționarea a 2.500 și apoi a 10.000 de laptopuri) și care limitează formal participarea tuturor părților interesate. Vă rugăm să revizuiți cerințele tehnice și să le aduceți la aceeași formă cu alte laptopuri cumpărate (https://mecc.gov.md/ro/content/invitation-quote-itq-notebook-computers-distance-learning-teachers-and-students- primar-și).
Answer (16 Oct 2020, 15:35):
Buna ziua, va comunicăm faptul ca procedura dată este organizată independent de cea a MECC, pentru instituțiile subordonate acestuia. Astfel, procedura data nu are vreo tangență cu cea a Ministerului Educației, descrierea tehnică fiind elaborată de către grupul de lucru în strictă concordanță cu necesitațile instituțiilor subordonate DGETS-lui.
Date:
16 Oct 2020, 16:15
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Avind in in vedere ca termenul de depunere a ofertelor este 31 octombrie, termenul de livrare 20 noiembrie este unul absolut fantastic. De abia daca veti reusi sa inregistrati contractul la trezorerie pina atunci. Termenul de livrare pentru o asa cantitate de laptopuri este aproximativ 60 zile la moment, la orice producator. Desigur daca grupul de lucru nu actioneaza în strictă concordanță cu necesitațile vreunei companii bine informate. Se vede cu ochiul liber ca aceasta licitatie este trucata si trebuie redirectionata direct catre CNA.
Answer (20 Oct 2020, 09:03):
Buna ziua, tinem să menționăm faptul că achiziționarea notebookurilor este o necesitate strigentă, ținînd cont de situația în care se afla instituțiile de învățămînt care activează deja două luni parțial în regim online. De aici rezultă și termenul de livrare atît de restrins.
Date:
20 Oct 2020, 09:52
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Necesitatea Dvs stringenta nu schimba in vreun fel situatia generala in producerea si logistica de echipamente IT. In Moldova puteti solicitata livrare de mere sau cartofi peste 7 zile dupa licitatie, dar nu de sute de laptopuri de o anumita configuratie. Institutiile de invatamint activeaza online din luna martie, ati avut destul timp sa organizati o licitatie corecta, nu una trucata. Iar daca nu este trucata, atunci pierdeti timp in zadar.
Answer (21 Oct 2020, 11:56):
.
Date:
20 Oct 2020, 12:33
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Se vede și se înțelege că achizițiile de laptopuri în cadrul proiectelor Ministerului Educației sunt de fapt monopolizate de două companii. Întrebarea este care va „câștiga” acum. Deoarece, în acest stadiu este imposibil să producem și să livrăm laptopuri din serii ieftine în termen de 30 de zile pentru companiile care nu au „rezolvat” toate problemele în avans. Minimul este de 60 de zile. Prin urmare, vă rugăm să modificați timpul de livrare al laptopurilor, în ciuda tuturor condițiilor pe care le-ați enumerat în răspunsul anterior, deoarece în caz contrar încălcați legea 131 din 2015 și achiziția va fi contestată.
Answer (21 Oct 2020, 11:40):
Nu este posibil de prelungit termenul de livrare din motiv că încheierea contractelor și achitarea bunurilor livrate necesită timp, acesta mai fiind condiționat și de necesitatea acesteia de a valorifica mijloacele financiare până la finele lunii decembrie 2020.
Date:
21 Oct 2020, 08:59
Question's name:
FDA, pct.16_Mostre
Question:
Buna ziua! Conform pct. 16 din anunțul de participare: "Prezentarea mostrelor de către operatorii economici participanți in ziua deschiderii ofertelor", este evident faptul ca licitația este organizata pentru un operator economic anume, care are aceste laptopuri sau le are comandate din timp, deoarece orice configurație concreta solicitata in cadrul unei licitații, necesita solicitarea unui preț si a unei oferte speciale de la producător, care urmează sa fie produsa la comanda, iar solicitarea obligatorie a mostrelor si includerea acestei condiții in anunțul de participare demonstrează faptul, ca cineva le are deja comandate din timp sau le are deja pe stoc si cele menționate anterior in clarificări este adevăr. Totodată, acest fapt contravine legii privind achizițiile publice; Articolul 7. Principiile de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice, Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante; b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; i) proporţionalitate; j) recunoaştere reciprocă; k) asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică. si limitează participarea larga a operatorilor economici, care la fel au posibilitatea sa oferteze produse cu un preț atractiv, însă cu alți termeni de livrare si fără prezentarea mostrelor. Va rugam sa excludeți pct. 16 Prezentarea obligatorie a mostrelor, in caz contrar ne rezervam dreptul sa contestam documentele de atribuire din aceasta procedura, cu atât mai mult ca procedura data a fost deja odată contestata.. Va multumim!
Answer (21 Oct 2020, 11:42):
Buna ziua, pct. sus enunțat va fi modificat prin bară cu declarația pe proprie răspundere că bunurile livrate vor corespunde specificației tehnice prezentate de către OE.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".