1
Enquiry period
with 14.10.2020 10:48
to 02.11.2020 10:00
2
Bidding period
with 02.11.2020 10:00
to 19.11.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 549 000 MDL
Period of clarifications: 14 Oct 2020, 10:48 - 2 Nov 2020, 10:00
Submission of proposals: 2 Nov 2020, 10:00 - 19 Nov 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
14 Oct 2020, 10:48
Estimated value (without VAT)
4 549 000 MDL
Achizitii.md ID
21029374
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, Bucuriei 12a
Contract period
30 Nov 2020 02:00 - 31 Jul 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a drumului R9 R14-Șoldănești-R20 (tronson Rogojeni-Șoldănești-Țareuca), km 0,0-45,28 CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt participare proiectare R9 R14 Șoldănești-R20 engleza
Bidding Documents
Anunt de participare Engleza
14.10.20 10:48
DUAE lucrari proiectare R9 R14 Șoldănești-R20
Evaluation Criteria
DUAE
14.10.20 10:48
Documente licitatie proiectare R9 R14 Șoldănești-R20
Bidding Documents
DL
14.10.20 10:48
FDA proiectare R9 R14 Șoldănești-R20 engleza
Bidding Documents
FDA Engleza
14.10.20 10:48
Anunt de participare proiectare R9 R14 Șoldănești-R20
Bidding Documents
Anunt de participare
14.10.20 10:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universcons

Normalized price: 4 466 784 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1602661061897 din 30.11.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1602661061897 din 19.11.2020, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a drumului R9 R14-Șoldănești-R20 (tronson Rogojeni-Șoldănești-Țareuca), km 0,0-45,28, vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Universcons” fiind în asociere cu S.R.L.,,Astral-Proiect” în sumă de 4 466 784,00 (patru milioane patru sute șaizeci și șase mii șapte sute optzeci și patru lei, 00 bani) fără TVA și 5 360 140,80 (cinci milioane trei sute șaizeci mii una sută patruzeci lei, 80 bani) cu TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi echipamente specializate care urmează a fi antrenate la execuţia lucrărilor. De asemenea, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător după expirarea termenului de așteptare de 11 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 4 548 505 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications