1
Enquiry period
with 13.10.2020 15:21
to 25.10.2020 08:06
2
Bidding period
with 25.10.2020 08:06
to 07.11.2020 09:06
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 700 000 MDL
Period of clarifications: 13 Oct 2020, 15:21 - 25 Oct 2020, 8:06
Submission of proposals: 25 Oct 2020, 8:06 - 7 Nov 2020, 9:06

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de curăţenie în instituţia medico-sanitară publică pentru anul 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
The contact person
Full name
Aliona Turcanu
Contact phone
022275121
Purchase data
Date created
13 Oct 2020, 15:21
Date modified
23 Oct 2020, 9:06
Achizitii.md ID
21029354
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae .doc
Bidding Documents
13.10.20 15:21
anexe.xlsx
Bidding Documents
13.10.20 15:21
documentația standard.doc
Bidding Documents
13.10.20 15:21
anexe (modificat).xlsx
Bidding Documents
20.10.20 09:51
documentatia standard_(modificat).docx
Bidding Documents
23.10.20 09:06
anunț de participare (modificat).doc
Bidding Documents
23.10.20 09:06
Date:
19 Oct 2020, 15:39
Question's name:
Anexa nr.4
Question:
Rog să specificați: Titlul anexei nr.4, Secția Recuperare sună în felul următor,”Încăperile secţiei recuperare unde necesită a fi efectuată curăţenia de 2 ori în zi” pe cînd în descrierea detaliată a anexei nr.4 este indicat de 3 ori pe zi. Întrebarea este, totuși de cîte ore pe zi se face curat în Secția de Recuperare? Mulțumesc
Answer (20 Oct 2020, 09:38):
În încăperile secţiei recuperare necesită a fi efectuată curăţenia de 3 ori în zi.
Date:
20 Oct 2020, 11:31
Question's name:
Curățarea chimică a covoarelor
Question:
Precizați Vă rog, conform anexelor spălarea chimică a covoarelor are loc lunar și la necesitate, pe cind F4.2, Lot 2 este indicat ”la necesitate” cu solicitarea de a prezenta suma anuală. Dacă serviciul respectiv va fi efectuat la necesitate, ceea ce absolut normal, atunci este exclus să prezinți o sumă anuală, în schimb se poate prezenta o sumă pentru o curățare reeșind din suprafața indicată. Întrebare: la ce să ne orientăm??
Answer (20 Oct 2020, 13:46):
450m2 este suprafața anuală a covoarelor. Se solicită prețul la 1m2 și respectiv suma anuală.
Date:
21 Oct 2020, 16:14
Question's name:
Clarificări
Question:
La Pct. 5 din Anuntul de participare solicitați -- Dеmопstrаrеа experienței operatorului economic in domeniul de activitate aferent obiectului contractului се urmеаză а fi atribuit --, iar la descrierea documentului scriți -- Рrеstаtоrul asigură echipament, dispozitive, аsрirаtоаrе, mașini de spălat, mорuгi, сăruсiоаrе репtru trапsрогtаrеа echipamentului și soluțiilor песеsаrе, echipament репtru реrsопаl și echipament репtru ргоtесtiа individualй, materiale репtru curățenie. Ce act trebuie să vă prezentăm? Declarație privind ce anume?
Answer (21 Oct 2020, 16:45):
la pct.5 din Anunțul de participare trebuie de prezentat lista cu denumirea și cantitatea tehnicii şi inventarului utilizat.
Date:
21 Oct 2020, 16:32
Question's name:
Cum procedăm?
Question:
- Obligatoriu ореrаtоrul economic сu cel mai mic рrеț, îп dесurs de 2 zile luсrătоаrе vа prezenta următоаrеlе documente (se vor plasa în sistemul SIA RSAP М-Тепdеr). -- Operatorul economic va putea încărca documente după ce autoritatea contractantă il va desemnat câștigător în sistem SIA RSAP МТепdеr. Care este modalitatea?
Answer (21 Oct 2020, 16:51):
Obligatoriu, ореrаtоrul economic сu cel mai mic рrеț, îп dесurs de 2 zile luсrătоаrе, după depunerea ofertelor, vа prezenta următоаrеlе documente (se vor plasa în sistemul SIA RSAP М-Тепdеr). , dar nu după declararea căștigătorului. Documentele pot fi plasate și împreună cu oferta.
Date:
21 Oct 2020, 17:35
Question's name:
!!!!!
Question:
Stimați reprezentanți ai Autorității contractante vedeți raspunsul si de la suportul tehnic al platformei: - Buna seara. Este posibil de incarcat documente solicitate catre beneficiar doar in caz, daca D-lor V-au recunoscut invingator si decizia data este confirmata- Ar fi foarte bine când faceți documentația de atribuire să cunoasteți mai multe momente, să clarificați cu cei de la platformă momente tehnice șă să nu duceți în eroare operatorii economici. Altfel o să percepem că o faceți cu rea intenție. Putem să expediem documentele solicitate și la adresa de e-mail a Instituției Dvs.
Answer (22 Oct 2020, 10:14):
operatorul economic cu cel mai mic preț, în decurs de 2 zile lucrătoare va prezenta documentele (la adresa de e-mail a Autorității Contractante amtcentru.plan@gmail.com).
Date:
21 Oct 2020, 17:36
Question's name:
Dezinfectantul
Question:
În pct. 13 din Tabelul – cerințe suplimentare – din Anunțul de participare solicitați ca dezinfectantul să fie schimbat odată la 3 luni, iar în toate Anexele este indicat ca Dezinfectantul necesită să fie schimbat odată la 6 luni. Care termen este corect?
Answer (22 Oct 2020, 10:15):
Termenul corect: Dezinfectantul necesită să fie schimbat odată la 6 luni.
Date:
22 Oct 2020, 12:12
Question's name:
Precizare
Question:
Bună ziua! În toată documentația de atribuire Dvs indicați că achiziționați servicii, dar ați publicat DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri. De ce?
Answer (22 Oct 2020, 15:02):
Documentația standard va fi modificată
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.