Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 1 250 000 MDL
Period of clarifications: 9 Oct 2020, 9:28 - 19 Oct 2020, 9:30
Submission of proposals: 19 Oct 2020, 9:30 - 29 Oct 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Crearea suportului informatic unitar pentru gestionarea într-o formă consolidată a necesarului de date şi informații pentru fundamentarea deciziei pe timpul desfășurării activităților de urmărire penală, planificare, coordonare şi conducere a acțiunilor de urmărire penală;
• Implementarea unui sistem modern de management al datelor şi al ciclului lor de viaţă, cu posibilitatea înregistrării şi afișării on-line în dinamica evoluției dosarului penal, inclusiv a detaliilor descriptive ale evenimentelor;
• Realizarea schimbului de informații în timp real pe timpul derulării anchetei penale, transmiterea operativă a informațiilor şi înregistrarea cronologică a acestora.
Prin implementarea aplicației se va asigura o platformă informatică ce va integra aplicații informatice prin care conducerea ministerului şi celelalte structuri ale MAI cu competenţe în gestionarea urmăririi penale, vor beneficia de:
• crearea unei baze de date la nivel central al MAI cu privire la evoluţia activităților de urmărire penală și stocare centralizată a documentelor procesuale în format electronic;
• implementarea unor instrumente de analiză şi evaluare care să permită realizarea operativă a unor sinteze şi rapoarte necesare fundamentării deciziei;
• elaborarea unor rapoarte predefinite periodice cu privire la evoluţia activităților pe dosarele penale sau a activităţilor în dinamica lor;
• planificarea judicioasă a resurselor umane şi materiale în procesul de planificare a activităților de urmărire penală şi implicit pe timpul derulării acestora;
• simplificarea procesului de jurnalizarea a datelor şi informaţiilor pe timpul desfăşurării activităților de urmărire penală;
• crearea unui mecanism flexibil pentru înregistrarea, stocarea şi arhivarea datelor şi informaţiilor, atât în ceea ce priveşte raportarea evenimentelor cât şi a documentelor aferente procesului penal şi management al acţiunilor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
9 Oct 2020, 9:28
Date modified
29 Oct 2020, 10:00
Achizitii.md ID
21029211
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".