Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
375 000 MDL
Period of clarifications:
8 Oct 2020, 13:50 - 13 Oct 2020, 10:30
Submission of proposals:
13 Oct 2020, 10:30 - 16 Oct 2020, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Modernizarea Sistemului Informatic, Conform caietului de sarcini anexat.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform deciziei ANSC.
Date of cancellation
4 Dec 2020, 14:59
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Oct 2020, 13:50
Date modified
4 Dec 2020, 14:59
Achizitii.md ID
21029193
MTender ID
CPV
48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
11 Oct 2020, 20:15
Question's name:
Clarificări ref. Caiet de sarcini rma, pg.7 pct.1.4 b)
Question:
1. Vă rog să detalzați așteptările referitor la sintagma ”Generarea automatizată” din cerința ”- Generarea automatizată a tuturor documentelor aferente auditului (dispozițiilor de audit, hotărârea CCRM, raportului de audit, etc.);”.
Se presupune că va fi necesară programarea unor/tuturor ”șabloane” pre-definite, cu popularea datelor în câmpurile pre-definite, cu eventuale opțiuni de editare a câmpurilor pre-populate și a celor definite pentru a fi completate cu informații, opțiuni de salvări multiple (intermediare), evenimente de Verificare sau Refuz, Aprobare sau Dezaprobare și Semnare Digitală după conversia în fromat PDF? Se așteaptă ca informația să fie editată direct în browser?
1.1 Vă rog să publicați tot setul de șabloane care vor fi necesare de inclus în ”Generarea automatizată”
2. Ce așteptări sunt asociate evenimentelor de a) ”Supervizare” și b) ”Monitorizare” a activităților din pespectiva fiecărui rol din sistem:Operator CCRM, Auditor CCRM, Manager CCRM, Administrator (cerința: Supervizarea și monitorizarea activității colaboratorilor CCRM.)
2.1 Cine și ce trebuie să vadă?
Answer (12 Oct 2020, 14:56):
1. Deoarece fiecare misiune de audit este individuală și pot apărea necesități și situații imprevizibile toate așteptările de la ofertant vor fi discutate în procesul de lucru de comun cu reprezentații CCRM atât persoane responsabile de IT precum și persoane implicate nemijlocit în procesul de audit. Totodată informăm că CCRM dispune de un set de șabloane, și ele vor fi completate cu informații și vor putea fi extrase în WORD sau EXCEL pentru verificare la orice etapa, apoi versiunea finala în format PDF a documentelor va fi semnata digital.
1.1 Sunt informații interne si vor fi prezentate DOAR în urma semnării acordului de nedivulgare.
2. Pentru fiecare utilizator al sistemului va fi determinat un rol pentru care se vor seta drepturile de acces corespunzătoare. Dezvoltatorul va crea funcțional care va asigura crearea rolurilor (modelarea acceselor per user). Majoritatea detaliilor au fost au specificate (pg.8 pct.2) vă rugăm să citiți documentul vizat.
2.1 Reiterăm că fiecare detaliu de roluri și accesibilitate va fi discutat în procesul de lucru.
Date:
11 Oct 2020, 21:24
Question's name:
Caiet de sarcini rma, pg.14 CF 19.04.
Question:
Pentru care misiuni de audit se presupune aplicarea acestei cerințe?
”Vor fi actualizate doar profilurile nou create sau care au fost actualizate în Registrul de Stat al Unităților de Drept.” - Scenariul cu actualizare a informațiilor pentru misiunile istorice ale unui AE sau AP la parvenirea modificărilor în RSUD - poate afecta integriatatea informațiilor. Vă rog specificație exactă.
Answer (12 Oct 2020, 14:57):
Aceste detalii vor discutate în procesul de lucru. Totodată butonului de actualizare va fi nevoie de afișat o alerta, ca informatiile din profil vor fi actualziate, ca administratorul sa fie la curent cu riscurile. Se va crea o forma preventiva de vizualizare a datelor parvenite de la MCONNECT. Daca informatiile nu corespund cu cele deja existente in sistem, administratorul va adauga informatia curenta in compartimentul Profil istoric. Apoi va extrage informatiile la zi din MCONNECT. Misiunile de audit care au fost efectuate de catre CCRM la insitutiile de stat la care au fost schimbate denumirile sau au fost reorganizate vor pute fi cautate si gasite doar dupa profilul istoric. In profilul misiunii de audit si in lista cautarilor va fi nevoie de identificat vizual ca instituția la care s-a facut misiunea de audit a fost actualizata sau reorganizata.
Date:
11 Oct 2020, 22:49
Question's name:
Cerințe privind puterea instituțională a ofertanților - exagerată, tentă de trucaj
Question:
Cu ce cerință legală se acoperă restricția de participare a ofertanților ”experiență în domeniu de minim 7 ani”? Nu este oare o încercare de a ”truca” depunerea ofertelor prin îngrădirea dreptului companiilor cu experiență de 4,5,6 ani pe teriotoriul RM de a participa? Ar fi mai relevantă o cerință de implementare a unui minim de 3 proiecte pentru instituțiile de stat decât cea exspusă actual în caietul de sarcini. Rog degjarea acestei cerințe prin sintagma ”experiență în domeniu de minim 3 ani consecutivi”.
Answer (12 Oct 2020, 14:57):
Consideram că este acceptabilă limita minimă de experiență de 5 ani în domeniu, colaborarea cu autoritățile publice sau cu Curtea de Conturi va reprezenta un avantaj.
Date:
11 Oct 2020, 23:10
Question's name:
Caiet de sarcini rma, pg.9, pct 2.3, Interacțiunea cu alte sisteme informatice
Question:
În acest punc se specifică minim MPASS, MSIGN, MLOG.
Însă există și cerința de integrare cu RSUD. Aceasta se va dori executată prin MConnect?
La moment, CCRM are contract(e) și este deținătoare de certificat(e) de interconectare cu aceste sisteme sau acestea va fi necesar de obținut și integrat pe durata de implementare? Vă rog să revizuiți termenii solicitați pentru proiectul de implementare caz că nu dețineți contract(e)/certificat(e).
Answer (12 Oct 2020, 14:58):
Da prin MCONNECT. CCRM se obliga din ziua semnării contractului cu compania câștigătoare sa asigure suport pentru a semna si obtine toate certificatele necesare pentru toate serviciile MPASS, MSIGN si MCONNECT.
Date:
11 Oct 2020, 23:28
Question's name:
Caiet de sarcini rma, pg.11, pct.4.1
Question:
Se cere ca parte a cerințelor funcționale, ”Toate cerințele funcționale existente în interfața Desktop trebuie migrate în interfața WEB.”. Vă rog să publicați Manualul Utilizatorului și Manualul Administratorului pentru a face cunoștință cu funcționalitățile existente pe versiunea Desktop.
Answer (12 Oct 2020, 14:58):
Manualul utilizatorului nu este public și este accesibil DOAR angajaților CCRM fiind destinat pentru uz intern.
Date:
12 Oct 2020, 15:52
Question's name:
Dezacord pentru rrăspuns la Caiet de sarcini rma, pg.11, pct.4.1
Question:
Dacă nu e posibil de afișat manualul (deși nu consider că este informație confidențială, odată ce doar descrie opțiunile implementate), vă rog să publicați lista de funcționalități actual implementate pe versiunea desktop ca și cerințe necesare de a fi implementate pe versiunea WEB în caietul de sarcini.
Answer (13 Oct 2020, 09:48):
Menționăm repetat, funcționalitățile programului sunt informații interne si vor fi prezentate DOAR în urma semnării acordului de nedivulgare. La etapa actuală suntem în căutare unui dezvoltator capabil să realizeze astfel de lucrări sub așa condiții.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK