1
Enquiry period
with 07.10.2020 16:38
to 19.10.2020 10:00
2
Bidding period
with 19.10.2020 10:00
to 30.10.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 898 365,83 MDL
Period of clarifications: 7 Oct 2020, 16:38 - 19 Oct 2020, 10:00
Submission of proposals: 19 Oct 2020, 10:00 - 30 Oct 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație periodică a drumurilor comunale și străzi în com. Ciutești, raionul Nisporeni, de la biserica nouă pâna la cimitirul vechi, L-400 m
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
13 Oct 2020, 11:05
Estimated value (without VAT)
898 365,83 MDL
Achizitii.md ID
21029147
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, Bucuriei 12a
Contract period
1 Nov 2020 02:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație periodică a drumurilor comunale și străzi în com. Ciutești, raionul Nisporeni , de la biserica nouă pâna la cimitirul vechi, L-400 m CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt Ciutesi
Bidding Documents
Anunt
7.10.20 16:38
DUAE Ciutesti
Bidding Documents
DUAE
7.10.20 16:38
DL Ciutesti
Bidding Documents
DL
7.10.20 16:38
DUAE Ciutesti Modificat
Technical Specifications
DUAE
13.10.20 11:02

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

NisprofconSRL

Normalized price: 850 230 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1602075343873 din 04.11.2020, ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1602075343873 din 30.10.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de reparație periodică a drumurilor comunale și străzi în com.Ciutești,raionul Nisporeni, de la biserica nouă pînă la cimitirul vechi, L-400, vă comunicăm următoarele: În rezultatul evaluării ofertelor, grupul de lucru a constatat că operatorul economic participant conform documentelor de calificare S.C.,,Nisprofcom”S.R.L. a propus cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate în sumă de 850 230,00 (opt sute cincizeci mii două sute treizeci lei) fără TVA și 1 020 276,00 (unu milion douăzeci mii două sute șaptezeci și șase lei) inclusiv TVA. Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat tehnică și utilaj care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic participant a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul cîştigător în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications