1
Enquiry period
with 07.10.2020 12:34
to 09.10.2020 13:00
2
Bidding period
with 09.10.2020 13:00
to 12.10.2020 10:00
3
Auction
13.10.2020 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 166 666,67 MDL
Period of clarifications: 7 Oct 2020, 12:34 - 9 Oct 2020, 13:00
Submission of proposals: 9 Oct 2020, 13:00 - 12 Oct 2020, 10:00
Auction start date: 13 Oct 2020, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de consultanță pentru pregătirea (Gap analysis) spre certificarea serviciului MPay în domeniul standardului PCI DSS
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bulicanu
Contact phone
+37322820021
Purchase data
Date created
Date modified
7 Oct 2020, 15:55
Estimated value (without VAT)
166 666,67 MDL
The minimum downward of the price
1 666 MDL
Achizitii.md ID
21029138
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mun. Chișinău, str. A. Pușkin nr. 42B
Contract period
23 Oct 2020 03:00 - 31 Mar 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Servicii de consultanță pentru pregătirea (Gap analysis) spre certificarea serviciului MPay în domeniul standardului PCI DSS CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
Anunt_de_participare_PCI-DSS.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare
7.10.20 12:34
Anexa nr. 1 la Anunțul de participare
Technical Specifications
Anexa nr.1 la Anunțul de participare_Specificații tehnice
7.10.20 12:34
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

LogicalPoint

Normalized price: 165 500 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunderea ofertei
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Servicii de consultanță pentru pregătirea (Gap analysis) spre certificarea serviciului MPay în domeniul standardului PCI DSS
Date:
7 Oct 2020, 15:55
Question's name:
Prezentarea informatiilor aditionale
Question:
Buna ziua. 1. Este acceptabil ca la prima etapă să se prezinte doar acte ce dovedesc genul activității companiei și Oferta comercială? 2. Celelalte acte (minim 2 contracte, certificatele) pot fi prezentate ulterior la mail-ul Autorității Contractante așa încît toate certificatele și contractele cad sub incidența clauzelor de confidențialitate și date cu caracter personal care nu pot fi expuse în public?
Answer (7 Oct 2020, 17:28):
Buna ziua! Se accepta, doar daca se vor prezenta pe email autoritatii contractante la data si ora limita a prezentarii ofertei indicata pe platforma MTender. Netransmiterea documentelor in general, va duce la descalificarea ofertantului. O zi buna!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications