Select the type of procedure
Commercial procurement
21029117
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
4 449 283,38 MDL
Period of clarifications:
7 Oct 2020, 10:28 - 17 Oct 2020, 8:00
Submission of proposals:
17 Oct 2020, 8:00 - 22 Oct 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparatie la sediul CIPAL Blocul B conform necesităților Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI, str. Sf. Vineri, 7 mun. Chisinau
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Anularea procedurii în conformitate cu lit.c), alin.(1) art. 71 al Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015, cu inițierea repetată a acesteia.
Totodată ținînd cont de raportul de monitorizare nr.448 parvenit de la Ministerul finanțelor al Republicii Moldova procedura se anulează în conformitate cu lit.g), alin.(1) art. 71 al Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015
Totodată ținînd cont de raportul de monitorizare nr.448 parvenit de la Ministerul finanțelor al Republicii Moldova procedura se anulează în conformitate cu lit.g), alin.(1) art. 71 al Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015
Date of cancellation
23 Oct 2020, 14:59
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Oct 2020, 10:28
Date modified
23 Oct 2020, 14:59
Achizitii.md ID
21029117
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK