Public procurement
21028075
servicii de dezvoltare a Sistemului informatic de evidență a cauzelor contravenţionale, contravențiilor, a persoanelor care le-au săvârșit și punctelor de penalizare
1
Enquiry period
with 09.09.2020 14:26
to 15.09.2020 10:30
to 15.09.2020 10:30
2
Bidding period
with 15.09.2020 10:30
to 22.09.2020 11:00
to 22.09.2020 11:00
3
Auction
23.09.2020 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
591 666,67 MDL
Period of clarifications:
9 Sep 2020, 14:26 - 15 Sep 2020, 10:30
Submission of proposals:
15 Sep 2020, 10:30 - 22 Sep 2020, 11:00
Auction start date:
23 Sep 2020, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Prestarea serviciilor indicate în Termenii de referință și în anexa nr. 1 Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă include, dar nu se limitează la, următoarele elemente:
1. Analiza dezvoltărilor indicate în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă și definirea cerințelor de modificare. Consultarea Beneficiarului în vederea formulării sarcinilor de dezvoltare;
2. Modificarea codului sursă conform noilor cerințe impuse de cadrul normativ sau mediul de producție.
3. Managementul schimbărilor:
i. Consultarea specialiștilor beneficiarului în vederea elaborării planurilor de implementare a modificărilor și suportul la implementarea acestora;
ii. Analiza impactului, testarea și suportul privind aplicarea reînnoirilor pentru sistemele de operare, SGBD și alte componente program externe cu care interacționează sistemul informatic;
iii. Testarea de comun cu specialiștii Beneficiarului a impactului modificărilor asupra parametrilor de funcționare și siguranței sistemului informatic;
4. Documentarea sistemului și lucrări de reinginerie ”inversă” (definirea structurii logice a în baza codului sursă).
5. Perfectarea scripturilor de corectare a datelor în vederea soluționării incidentelor legate de SIF.
1. Analiza dezvoltărilor indicate în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă și definirea cerințelor de modificare. Consultarea Beneficiarului în vederea formulării sarcinilor de dezvoltare;
2. Modificarea codului sursă conform noilor cerințe impuse de cadrul normativ sau mediul de producție.
3. Managementul schimbărilor:
i. Consultarea specialiștilor beneficiarului în vederea elaborării planurilor de implementare a modificărilor și suportul la implementarea acestora;
ii. Analiza impactului, testarea și suportul privind aplicarea reînnoirilor pentru sistemele de operare, SGBD și alte componente program externe cu care interacționează sistemul informatic;
iii. Testarea de comun cu specialiștii Beneficiarului a impactului modificărilor asupra parametrilor de funcționare și siguranței sistemului informatic;
4. Documentarea sistemului și lucrări de reinginerie ”inversă” (definirea structurii logice a în baza codului sursă).
5. Perfectarea scripturilor de corectare a datelor în vederea soluționării incidentelor legate de SIF.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Sep 2020, 14:13
Date modified
9 Sep 2020, 14:26
Estimated value (without VAT)
591 666,67 MDL
The minimum downward of the price
295,83 MDL
Achizitii.md ID
21028075
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Contract period
5 Oct 2020 14:22 - 31 Dec 2020 14:22
List of positions
1)
Title
servicii de dezvoltare a Sistemului informatic de evidență a cauzelor contravenţionale, contravențiilor, a persoanelor care le-au săvârșit și punctelor de penalizare
CPV: 72500000-0 - Computer-related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_cop (1).docx
Bidding Documents
informație privind criteriile de evaluare și calificare pentru ofertanți, modele de formulare
9.09.20 14:26
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
tenderNotice
invitație de participare
9.09.20 14:26
anexa nr.1 caiet de sarcini rec .pdf
anexa nr.1 caiet de sarcini rec .pdf
Technical Specifications
specifiații tehnice
9.09.20 14:26
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
DAAC System Integrator SRL
Normalized price:
540 000 MDL
Status:
Winner
corespunde tuturor cerințelor solicitate
07.10.20 14:47
Reason: corespunde tuturor cerințelor solicitate
Qualification documents
desemnarea cîștigătorului.pdf
desemnarea cîștigătorului.pdf
ID: 6af4d239-c9ce-47a4-9780-382d16de7c30
Award Notification
7.10.20 14:47
Evaluation Reports
7.10.20 14:47
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
21.09.20 14:48
Opening date:
22.09.20 11:00
Qualification documents
Date of download:
21.09.20 14:46
Opening date:
22.09.20 11:00
grupul de proiect, cv, certificate.signed.pdf
grupul de proiect, cv, certificate.signed.pdf
ID: 3025414c-7621-4e10-97f4-23f9d9154792
Qualification documents
Date of download:
21.09.20 14:47
Opening date:
22.09.20 11:00
grupul de proiect_certificat_ustica_2.signed.pdf
grupul de proiect_certificat_ustica_2.signed.pdf
ID: 3bf89a62-2aeb-4d14-8f8d-6c667eb59f43
Qualification documents
Date of download:
21.09.20 14:47
Opening date:
22.09.20 11:00
oferta, f3.1, f4.2, f4.1.signed.pdf
oferta, f3.1, f4.2, f4.1.signed.pdf
ID: 6433f24b-e001-4a73-8308-0fd788b6799d
Financial proposal
Date of download:
21.09.20 14:46
Opening date:
22.09.20 11:00
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: a0bea46f-9f02-43f3-9a1d-62af6111ebed
Documents of submission
Date of download:
21.09.20 14:47
Opening date:
22.09.20 11:00
documente generale companie.signed.pdf
documente generale companie.signed.pdf
ID: cb90ab79-a9da-4bc8-bc0b-3f7603d8819b
Documents of submission
Date of download:
21.09.20 14:46
Opening date:
22.09.20 11:00
Eligibility documents
Date of download:
21.09.20 14:45
Opening date:
22.09.20 11:00
Qualification documents
Date of download:
21.09.20 14:46
Opening date:
22.09.20 11:00
grupul de proiect_certificat_ustica.signed.pdf
grupul de proiect_certificat_ustica.signed.pdf
ID: f0817cf8-b052-4274-b9a6-5bb76069809c
Qualification documents
Date of download:
21.09.20 14:47
Opening date:
22.09.20 11:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK