1
Enquiry period
with 08.09.2020 14:41
to 18.09.2020 11:00
2
Bidding period
with 18.09.2020 11:00
to 29.09.2020 08:00
1 day left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 975 484 MDL
Period of clarifications: 8 Sep 2020, 14:41 - 18 Sep 2020, 11:00
Submission of proposals: 18 Sep 2020, 11:00 - 29 Sep 2020, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Piese p/u utilaj medical - 2020 (2)
Information about customer
Title
IMSP Institutul de Medicina Urgenta
Fiscal code/IDNO
1003600152606
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Fax
---
Purchase data
Date created
8 Sep 2020, 14:41
Date modified
14 Sep 2020, 9:24
Achizitii.md ID
21028036
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
41.HemoRO 3000, DWA
Budget: 120000.0 MDL
Active
39.Serviciul gaze medicale
Budget: 10000.0 MDL
Active
47.Buton rotativ
Budget: 18000.0 MDL
Active
56.Microscop PENTERO 800, Zeiss
Budget: 25000.0 MDL
Active
13.Ventilator VELA, Carefusion
Budget: 47500.0 MDL
Active
46.ECG Btl-08SDECG
Budget: 7500.0 MDL
Active
32.Frigider iB120, Helmer
Budget: 2800.0 MDL
Active
44.Piese p/u utilaj medical
Budget: 37440.0 MDL
Active
29.ECG-1106, Carewell
Budget: 1000.0 MDL
Active
59.Higrometru Psihrometric
Budget: 25000.0 MDL
Active
45.ECG BTL-08 SD03
Budget: 6000.0 MDL
Active
58.Termometru p/u frigider
Budget: 7200.0 MDL
Active
38.Serviciul gaze medicale
Budget: 9000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
6.duae 21028036.doc
Bidding Documents
8.09.20 14:41
5.doc standart 21028036.docx
Bidding Documents
8.09.20 14:41
Date:
14 Sep 2020, 09:24
Question's name:
Valoarea estimată
Question:
Bună ziua, Lotul 46 valoarea estimată este prea mică. Riscați să repetați lotul dat.
Answer (14 Sep 2020, 10:36):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Astfel suma estimativă indicată pentru lotul dat, constituie suma alocată pentru procedura în cauză.
Date:
14 Sep 2020, 12:28
Question's name:
Termul de livrare
Question:
Bună ziua termenul de livrare 3 zile de la solicitare este prea mic, luând în considerație situația actuală, rugăm modificarea în 30 zile de la solicitare. dat fiind faptul că este imposibil în 3 zile să livrezi piesele de simb care la moment nu sunt în stoc.
Answer (14 Sep 2020, 12:34):
Cerințele au fost înaintate cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Date:
17 Sep 2020, 15:21
Question's name:
Lotul 56 - Valoarea estimata
Question:
Bună ziua, Lotul 56 valoarea estimată este prea mică. Riscați să repetați lotul dat.
Answer (17 Sep 2020, 15:24):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Astfel suma estimativă indicată pentru lotul dat, constituie suma alocată pentru procedura în cauză.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".