1
Enquiry period
with 07.09.2020 18:32
to 17.09.2020 19:00
2
Bidding period
with 17.09.2020 19:00
to 22.09.2020 19:30
3
Auction
with 23.09.2020 14:00
to 23.09.2020 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 218 750 MDL
Period of clarifications: 7 Sep 2020, 18:32 - 17 Sep 2020, 19:00
Submission of proposals: 17 Sep 2020, 19:00 - 22 Sep 2020, 19:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Capela este formată din disc, calotă, clapă, bordură, cozoroc şi căptușeală termoizolantă matlasată/flis. Discul are formă eliptică ce acoperă partea frontală. Calota prevede o bordură în partea inferioară. Bordura reprezintă o fâșie îngustă, cu lățimea de 3 cm, care înconjoară perimetrul capului. Calota, discul și clapa sânt prelucrate cu căptușeală termoizolantă matlasată/flis. Clapa este montată pe perimetrul capelei până la punctele de fixare a cozorocului. Cozorocul este format din material plastic de 2-3 mm și acoperit cu țesătură de bază, matlasat pe toată suprafața, cu interval între cusături de 5 mm. Cocarda este brodată direct pe capelă cu ață kaki/olive cu contur de culoare neagră și are forma pajurii de pe emblema Armatei Naționale, cu dimensiunile de 65 mm x 45 mm. Capela va corespunde mostrei aprobate de către autoritatea contractantă.
Notă:
1. Cerințe către calitatea confecționării chipiului, după cum urmează: aspectul exterior conform modelului-etalon și mostrei aprobate de autoritatea contractantă, materiale auxiliare calitative conform fișei tehnice aprobate, confecționarea cusăturilor, nodurilor, tighelelor conform cerințelor documentației tehnice aplicabile în RM, modelului-etalon și mostrei aprobate de autoritatea contractantă.
2. La fiecare produs se va verifica respectarea modului de confecționare, respectarea dimensiunilor prevăzute în specificația tehnică precum şi similitudinea acestuia cu cerințele solicitate și modelul-etalon. Numărul punctelor într-un centimetru de tighel nu mai puțin de 4-5 (puncte) . Nu se permite ajustarea, tensionarea și răsucirea în exces a reperelor (ГОСТ 4103).
3. La echipamentul confecționat vor fi indicate: simbolurile de întreținere, marcare, anul producerii şi ambalare conform HG nr.1068 din 20.10.2000 despre aprobarea Regulamentului cu privire la recepționarea mărfurilor conform cantității și calității în RM.
4. Autoritatea contractantă solicită ofertanților să prezinte spre aprobare fișa tehnică a materialelor auxiliare pentru procesul de fabricare a produselor finite conform următoarelor cerințe:
- ață armată întărită cu împletitură din poliester 45LL, 21tex x 2 de culoare kaki/olive pentru cusături de îmbinare și garnisire;
- ață pentru brodarea pajurii de culoare kaki/olive conform cerințelor utilajului de brodat;
- cozoroc din plastic cu grosimea de 2-3 mm;
- căptușeală termoizolantă/flis cu densitatea 100 gr/m2;
6. Agenții economici participanți la licitația publică, sunt obligați:
- să aprecieze prețul serviciilor prestate doar după ce analizează modelul etalon și aprobă fișa tehnică a materialelor auxiliare;
- în cadrul procedurii de achiziție, în termen de 5 zile lucrătoare din momentul deschiderii ofertelor, să prezinte mostrele produselor finite confecționate din țesătura Prestatorului (țesătură satin cu desen camuflat), însoțite de documentația tehnică și tehnologică.
7. Ofertantul câștigători recepționează țesătura de bază de la Secția echipament a A.N.
8. Ofertantul câștigător răspunde pentru calitatea produselor livrate, în termenul de garanție de 1 (un) din data finalizării contractului. Autoritatea contractantă este în drept să solicite înlocuirea gratuită a cantităților de produse care nu se încadrează în termenul de garanție.
8. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a efectua verificarea încadrărilor privind consumul materiei prime, totodată efectuarea verificărilor privind calitatea executării serviciilor la fluxul de producere, cât și să efectueze inspecții finale la livrarea fiecărei partide, urmând a lua măsuri necesare în cazul constatării neregularităților.
9. Autoritatea contractantă prezintă mărimile tipo-dimensionale la semnarea contractului.
10. Concomitent cu livrarea fiecărei partide de bunuri materiale se prezintă actul de croire, dar la livrarea ultimei partide se prezintă actul de croire şi rămășițele întregi de țesătură. La livrarea fiecărei partide de marfă prestatorul va prezenta şi tabelul cantităților pe mărimi tipo-dimensionale. Abateri de la procesul tehnologic şi înlocuirea materialelor auxiliare utilizate pentru confecționare nu se admit. Livrarea bunurilor confecționate se va efectua cu transportul Prestatorului la Secția echipament a A.N., situată pe str. Pietrarilor 3, mun. Chișinău. Termen de livrare - 01.11.2020 – 1000 unit, 25.12.2020 – 1500 unit.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
7 Sep 2020, 18:21
Date modified
7 Sep 2020, 18:32
Estimated value (without VAT)
218 750 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21027998
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pietrarilor, 3
Contract period
6 Oct 2020 18:00 - 30 Dec 2020 18:00
List of positions
1)
Title
Servicii de coasere a capelei de iarnă cu desen camuflat cu cocardă brodată CPV: 98393000-4 - Tailoring services
Quantity: 2500.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE
Eligibility Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
7.09.20 18:32
Documentatia standard Documentatia standard
Draft contract - special conditions
Documentatia standard
7.09.20 18:32
Anunt de participare.semnat Anunt de participare.semnat
tenderNotice
Anunt de participare
7.09.20 18:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CASCOM-LUX

Normalized price: 218 500 MDL
Status: Winner
Reason: oferta-cel mai mic preț
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications