1
Enquiry period
with 03.09.2020 11:28
to 08.09.2020 11:00
2
Bidding period
with 08.09.2020 11:00
to 16.09.2020 08:00
3
Auction
with 17.09.2020 15:00
to 17.09.2020 15:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 310 000 MDL
Period of clarifications: 3 Sep 2020, 11:28 - 8 Sep 2020, 11:00
Submission of proposals: 8 Sep 2020, 11:00 - 16 Sep 2020, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Ochelari, cearșaf medical
Information about customer
Title
IMSP Institutul de Medicina Urgenta
Fiscal code/IDNO
1003600152606
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Fax
---
Purchase data
Date created
3 Sep 2020, 11:28
Date modified
3 Sep 2020, 14:02
Achizitii.md ID
21027874
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Type of procedure
Request price offers (goods)
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
1.Ochelari de protecție
Budget: 250000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
5.duae 21027874.doc
Bidding Documents
3.09.20 11:28
3.anunt de participare 21027874.pdf 3.anunt de participare 21027874.pdf
tenderNotice
3.09.20 14:02
4.doc. standard 21027874.docx
Bidding Documents
3.09.20 14:02
3.Cearșaf de unică folosință (60cm)
Date:
3 Sep 2020, 11:47
Question's name:
Cearșaf de unică folosință
Question:
Cearșaf de unică folosință - se are in vedere cearsafurile din hartie?
Answer (3 Sep 2020, 14:14):
Cearșaf din pânză modernă nețesută – TNT (spunbond) 40gr cu pretăiere.
Date:
3 Sep 2020, 14:07
Question's name:
Termeni de livrare
Question:
Bună ziua, putem concretiza ”Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: _la comandă, după necesități, în decurs de 24 ore” pot fi modificate din motivul faptului că producătorul este o companie internațională și e nevoie de livrare propriu zisă pentru participatul la licitație, care durează.
Answer (3 Sep 2020, 14:17):
Cerințele au fost înaintate cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".