Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 264 190,83 MDL
Period of clarifications: 1 Sep 2020, 13:29 - 7 Sep 2020, 14:00
Submission of proposals: 7 Sep 2020, 14:00 - 11 Sep 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mașini de numărat și banderolat bancnote
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Samoila
Contact phone
022822237
Purchase data
Date created
1 Sep 2020, 13:29
Date modified
2 Nov 2020, 16:23
Achizitii.md ID
21027809
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Mașini de numărat bancnote
Budget: 92608.33 MDL
Purchase has not taken place
Mașini de banderolat bancnote
Budget: 171582.5 MDL
Purchase has not taken place
Date:
7 Sep 2020, 13:38
Question's name:
service de curatenie in perioda Garantiei
Question:
Кто, в каком режиме и на каких условиях будет делать ТО для запрашиваемого оборудования. Отдельный контракт или 18 месяцев ТО должны быть включены в стоимость при продаже?
Answer (7 Sep 2020, 13:54):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea acordată. Vă informăm că, condițiile garanției sunt specificate în documentele atașate la procedură. Totodată vă informăm că, echipamentul va avea minim 18 luni garanție iar condițiile garanției, ce include această garanție, le găsiți în documentele atașate. În cazul unor defecțiuni ce nu sunt incluse în documentația de atribuire, acestea se achită separat, fără încheiere de contract sumplimentar. - Termen de garanție – 18 luni de la semnarea actului de primire predare. Pe perioada de garanţie, Vânzătorul se obligă să asigure constatarea de defecţiuni în maxim 4 ore şi remedierea defecțiunii în maxim 7 zile lucrătoare de la data reclamării acesteia de către Cumpărător (în intervalul de timp 08:00 – 17:00, zile lucrătoare). Constatarea şi remedierea defecțiunii se va face la sediul Cumpărătorului, iar în cazul unor defecţiuni mai grave, echipamentele se vor transporta la sediul Vânzătorului de către acesta.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.