1
Enquiry period
with 25.08.2020 14:21
to 04.09.2020 15:00
2
Bidding period
with 04.09.2020 15:00
to 10.09.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 97 650 MDL
Period of clarifications: 25 Aug 2020, 14:21 - 4 Sep 2020, 15:00
Submission of proposals: 4 Sep 2020, 15:00 - 10 Sep 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot13
Set de bancă şcolară cu două scaune
Bancă şcolară – 62 buc.
Dimensiuni: L - 1100 mm; l - 500 mm; H - ajustabilă la 5 inălţimi 760/730/700/670/640 mm;
Structura: profil din oţel elicoidal, sudură argonica, vopsit electrostatic
Tălpi: material plastic fixate rigid, speciale pentru protectia pardoselei
Poliţă/sertar: plasă metalică
Suprafaţa blat: melaminat stratificat, pentru utilizare intensivă
Suprafata front melaminat stratificat, pentru utilizare intensivă
Culori pentru suprafeţe melaminate: fag
Culoarea structurii metalice: gri / galben / albastru

Scaun școlar – 124 buc.

Dimensiuni: L - 360 mm; l - 360 mm; H - ajustabilă la 5 înăltimi 440 / 420 / 400 / 360/340 mm;
Structura: profil din oţel elicoidal, sudură argonica, vopsit electrostatic
Tălpi: material plastic fixate rigid, speciale pentru protectia pardoselei
Spatar şi şezut din melaminat stratificat, ergonomic, pentru utilizare intensivă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
25 Aug 2020, 14:21
Estimated value (without VAT)
97 650 MDL
Achizitii.md ID
21027694
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform listei cu adrese
Contract period
14 Sep 2020 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Achiziționarea mobilei, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lista instituțiilor
Bidding Documents
lista cu adresele instituțiilor
25.08.20 14:21
documentatie standard bunuri LP
Bidding Documents
FDA, formulare, specificații tehnice și de preț, contract model
25.08.20 14:21
FDA mobila PDF
Bidding Documents
FDA format PDF
25.08.20 14:21
Anunt PDF mobila
Bidding Documents
Anunț PDF
25.08.20 14:21
anunt_de_participare -mobila
Bidding Documents
Anunț
25.08.20 14:21
duae_0 nou
Bidding Documents
DUAE
25.08.20 14:21

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Taticol SRL

Normalized price: 60 760 MDL
Status: Cancelled
Reason: La lotul nr.13 au participat trei ofertanți SRL Taticol, SRL Nord-Garant, SRL Cartdidact. La etapa analizei și evaluării ofertelor, din partea beneficiarului final LT ”L. Blaga” a parvenit o scrisoare de informare privind faptul că în descrierea tehnică propusă de administrația liceului s-au constatat unele omisiuni principiale ce ține de culoarea setului de bănci cu două scaune, precum și înrămarea mobilierului cu bandă de cauciuc. Lotul se anulează în conformitate cu prevederile art. 71 lit.(g) (pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective) și se va achiziționa printr-o procedură repetată.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Nord-Garant

Normalized price: 77 190 MDL
Status: Cancelled
Reason: La lotul nr.13 au participat trei ofertanți SRL Taticol, SRL Nord-Garant, SRL Cartdidact. La etapa analizei și evaluării ofertelor, din partea beneficiarului final LT ”L. Blaga” a parvenit o scrisoare de informare privind faptul că în descrierea tehnică propusă de administrația liceului s-au constatat unele omisiuni principiale ce ține de culoarea setului de bănci cu două scaune, precum și înrămarea mobilierului cu bandă de cauciuc. Lotul se anulează în conformitate cu prevederile art. 71 lit.(g) (pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective) și se va achiziționa printr-o procedură repetată.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Cartdidact

Normalized price: 79 360 MDL
Status: Cancelled
Reason: La lotul nr.13 au participat trei ofertanți SRL Taticol, SRL Nord-Garant, SRL Cartdidact. La etapa analizei și evaluării ofertelor, din partea beneficiarului final LT ”L. Blaga” a parvenit o scrisoare de informare privind faptul că în descrierea tehnică propusă de administrația liceului s-au constatat unele omisiuni principiale ce ține de culoarea setului de bănci cu două scaune, precum și înrămarea mobilierului cu bandă de cauciuc. Lotul se anulează în conformitate cu prevederile art. 71 lit.(g) (pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective) și se va achiziționa printr-o procedură repetată.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications