1
Enquiry period
with 20.08.2020 11:15
to 01.09.2020 12:00
2
Bidding period
with 01.09.2020 12:00
to 11.09.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 581 300 MDL
Period of clarifications: 20 Aug 2020, 11:15 - 1 Sep 2020, 12:00
Submission of proposals: 1 Sep 2020, 12:00 - 11 Sep 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
20 Aug 2020, 11:15
Estimated value (without VAT)
581 300 MDL
Achizitii.md ID
21027535
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
22 Sep 2020 03:00 - 31 Mar 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare privind selectarea și actualizarea volumelor de lucrări pentru sectorul de drum km 41,600-44,35 din proiectul ”Servicii de proiectare pentru lucrările de reparație a drumului M3 Chișinău-Cimișlia-Vulcănești-Giurgiulești-frontieră cu România, km 0,00-34,35 (modificat în M3 Chișinău-Comrat-Giurgiulești-frontiera cu România, km 10,00-44,35) CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE lucrari proiectare actualizare volume M3 km 41-44
Bidding Documents
DUAE
20.08.20 11:15
Anunt de participare proiectare actualizare volume M3 km 41-44
Bidding Documents
Anunț de participare
20.08.20 11:15
Documente licitatie proiectare actualizare volume M3 km 41-44
Bidding Documents
Documente de licitație
20.08.20 11:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 578 313 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1597910010375 din 23.09.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1597910010375 din 11.09.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de proiectare privind selectarea și actualizarea volumelor de lucrări pentru sectorul de drum km 41,600-44,35 din proiectul ”Servicii de proiectare pentru lucrările de reparație a drumului M3 Chișinău-Cimișlia-Vulcănești-Giurgiulești-frontieră cu România, km 0,00-34,35 (modificat în M3 Chișinău-Comrat-Giurgiulești-frontiera cu România, km 10,00-44,35), vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Universinj” în sumă de 578 313,00 (cinci sute șaptezeci și opt mii trei sute treisprezece lei) fără TVA și 693 975,60 (șase sute nouăzeci și trei mii nouă sute șaptezeci și cinci lei, 60 bani) cu TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi echipamente specializate care urmează a fi antrenate la execuţia lucrărilor. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC "Transproiectconsult" SRL

Normalized price: 592 692 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Simbo-Proiect

Normalized price: 596 486 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications