1
Enquiry period
with 24.08.2020 16:31
to 13.09.2020 09:58
2
Bidding period
with 13.09.2020 09:58
to 24.09.2020 09:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 762 000 MDL
Period of clarifications: 24 Aug 2020, 16:31 - 13 Sep 2020, 9:58
Submission of proposals: 13 Sep 2020, 9:58 - 24 Sep 2020, 9:23

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparații la clădirea administrativă (RAPO)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Web site
---
The contact person
Full name
Tasciuc Liliana
Contact phone
025624845
Purchase data
Date created
24 Aug 2020, 16:31
Date modified
11 Sep 2020, 9:58
Achizitii.md ID
21027496
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
2)_formular duae_aprobat din 30.06.2020.doc
Bidding Documents
Declarație pe propria răspundere a operatorului economic
24.08.20 16:31
anunț de paticipare - modificat.pdf anunț de paticipare - modificat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
11.09.20 09:35
documentația standard - modificat.pdf documentația standard - modificat.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
11.09.20 09:35
caiet de sarcini nr.26 din 27.07.2020 - modificat.pdf caiet de sarcini nr.26 din 27.07.2020 - modificat.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini pentru îndeplinirea lucrărilor solicitate de către autoritatea contractantă.
11.09.20 09:58
Date:
28 Aug 2020, 18:57
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Dispuneti de proiect de executie a lucrarilor ?
Answer (1 Sep 2020, 09:09):
Nu este o cerință de pentru execuția proiectului tehnic.
Date:
4 Sep 2020, 14:04
Question's name:
anuntul de participare
Question:
Termenul de valabilitate a ofertei este de 60 de zile, iar termenul de executare a lucrarilor este de 30 de zile. De ce ???... Daca procedati astfel reese ca ofertantilor care vor participa la acest concurs li se va returna garantia pentru oferta 2%(=15 000 lei) dupa terminarea lucrarilor la acest obiect.
Answer (8 Sep 2020, 16:54):
Bună ziua, garanția pentru ofertă se va restitui participanților conform art.68 , alin.(7) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
4 Sep 2020, 15:12
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
La acest obiect se vor executa lucrari la pardoseli, tencuieli la pereti cu mortar, care conform normelor existente in constructie necesita o intarire calitativa a acestui material pe o durata de 28 de zile. Apoi urmeaza a fi efectuate si celelalte lucrari care deasemenea au termeni fixati in timp.Termenul de executare a lucrarilor de 30 de zile nu este corect.Pentru a executa lucrarile calitativ la acest obiect este nevoie de cel putin 45-60 de zile. De ce nu respectati normele in constructie ?
Answer (11 Sep 2020, 08:30):
Bună ziua, termenul de executare a lucrărilor va fi modificat în documentația de atribuire pînă la 60 zile.
Date:
4 Sep 2020, 16:06
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
De ce a-ti comis multe greseli in lista de lucrari in ce priveste determinarea volumului de lucrari? Spre exemplu:volumul pentru grunduire, chituire (poz.3,4) este de 60,5 m2, iar respectiv volumul vopsitorii (poz. 5 + poz.6) este 47.1 + 14,4 = 61.5 m2; poz.26 - 84.5 m2, iar poz.27(64,5) + poz.28(21,6) = 86,1 m2; poz.64 - 170 m2, iar poz.65(140) + poz.66(40) = 180 m2, ...etc. Valoarea estimata in suma de 726 000 lei nu este determinata corect.
Answer (11 Sep 2020, 08:34):
Bună ziua, greșelile depistate în lista de lucrări vor fi corectate. Valoarea estimată de 762000 a fost verificată repetat și este corectă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.