1
Enquiry period
with 18.08.2020 12:22
to 21.08.2020 10:00
2
Bidding period
with 21.08.2020 10:00
to 24.08.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 16 350 MDL
Period of clarifications: 18 Aug 2020, 12:22 - 21 Aug 2020, 10:00
Submission of proposals: 21 Aug 2020, 10:00 - 24 Aug 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Registru de evidență a actelor de ieșire; Registru de evidență a actelor de intrare; Forma 24 - Inventarul interior al documentelor care se află la executant; Forma 25 - Registrul de evidență a actelor normative și a celor cu caracter de dispoziție; Forma 13 - Fișa de evidență (1+1); Fișa de evidență – evidență a petițiilor (1); Forma 31 - Registrul de evidenţa a documentelor întocmite; Forma 35 - Registrul de evidenţa a documentelor recepționate
Forma 37 - Registrul de evidenţa a documentelor; Forma 39 - Registrul de evidenţa a foilor de comandă; Forma 40 – Registrul de evidență a documentelor secrete multiplicate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Ina Odagiu
Contact phone
022409748
Purchase data
Date created
18 Aug 2020, 9:45
Date modified
19 Aug 2020, 12:35
Estimated value (without VAT)
16 350 MDL
Achizitii.md ID
21027423
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Contract period
26 Aug 2020 11:38 - 31 Dec 2020 11:50
List of positions
1)
Title
Registru de evidență a actelor de intrare CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 33.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Fișa de evidență – evidență a petițiilor (1) CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 6000.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Forma 31 - Registrul de evidenţa a documentelor întocmite CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
Forma 13 - Fișa de evidență (1+1) CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 100.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
Forma 39 - Registrul de evidenţa a foilor de comandă CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 15.0
Unit of measurement: Bucata
6)
Title
Registru de evidență a actelor de ieșire CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 23.0
Unit of measurement: Bucata
7)
Title
Forma 35 - Registrul de evidenţa a documentelor recepționate CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
8)
Title
Forma 40 – Registrul de evidență a documentelor secrete multiplicate CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 15.0
Unit of measurement: Bucata
9)
Title
Forma 24 - Inventarul interior al documentelor care se află la executant CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Bucata
10)
Title
Forma 37 - Registrul de evidenţa a documentelor CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
11)
Title
Forma 25 - Registrul de evidență a actelor normative și a celor cu caracter de dispoziție CPV: 79800000-2 - Printing and related services
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare servicii de editare a registrelor și formularelor.pdf anunț de participare servicii de editare a registrelor și formularelor.pdf
tenderNotice
Anunț de participare „Servicii de editare a registrelor și formularelor”
18.08.20 12:22
anunt de participare registre si formulare.docx
tenderNotice
Anunț de participare Servicii de editare a registrelor și formularelor
18.08.20 12:22

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Print Caro

Normalized price: 5 688,17 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorul economic a fost oferit cel mai mic preț și întrunește toate cerinţele de calificare solicitate de autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

graficdesign

Normalized price: 7 300 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"Baștina-RADOG"

Normalized price: 13 822 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lotul nr. 1 - Registre pentru cancelarie
Date:
20 Aug 2020, 10:58
Question's name:
fixarea registrelor
Question:
Vă rugăm să descrieți modalitatea de fixare a registrelor în toate loturile. Registrele toate sunt capsate cu 2 capse după tipul caietelor școlare (st. 01) sau trebuie cusute și cotor încleiat cu bumvinil sau altă modalitate? Nr. de foi în registre se referă la nr. de file, adică 1 filă = 2 pagini (de ex. 200 foi=400pagini)?
Answer (20 Aug 2020, 14:07):
Bună ziua! Registrele trebuie cusute și cotorul încleiat cu bumvinil. Da, numărul de foi în registre se referă la nr. de file, adică 1 filă = 2 pagini (de ex. 200 foi=400 pagini. O zi frumoasă!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications