Select the type of procedure
Commercial procurement
21027418
1
Enquiry period
with
18.08.2020 10:04
to 28.08.2020 10:00
to 28.08.2020 10:00
2
Bidding period
with
28.08.2020 10:00
to 08.09.2020 10:00
to 08.09.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
750 000 MDL
Period of clarifications:
18 Aug 2020, 10:04 - 28 Aug 2020, 10:00
Submission of proposals:
28 Aug 2020, 10:00 - 8 Sep 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea și instalarea ascensoarelor la clădirea administrativă din Piața Marii Adunări Naționale, nr.1, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Aug 2020, 10:04
Date modified
27 Aug 2020, 12:19
Achizitii.md ID
21027418
MTender ID
CPV
42400000-0 - Echipamente de ridicare şi de manipulare şi piese ale acestora
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anuntul de participare.semnat.pdf
anuntul de participare.semnat.pdf
Bidding Documents
18.08.20 10:04
caietul de sarcini achiziționarea ascensoarelor.semnat.pdf
caietul de sarcini achiziționarea ascensoarelor.semnat.pdf
Bidding Documents
18.08.20 10:04
Date:
27 Aug 2020, 12:19
Question's name:
Clarificare
Question:
Caietul de Sarcini nu prevede lucrari de demontare. Este o omisiune sau ascensorul urmeaza sa fie montat intro mina noua ?
Answer (27 Aug 2020, 20:13):
În caietul de sarcini la p.9,Specificația tehnică deplină solicitată,standarde de referință,mai jos după tabelul dat este stipulat că cheltuielile pentru demontarea utilajului vechi,montarea utilajului nou,testarea și perfectarea documentației necesare,coordonarea cu organele abilitate necesare pentru darea în darea în exploatare și punerea în funcțiune a ascensoarelor,înregistrarea la Agenția de supraveghere tehnică vor fi suportate de către agentul economic.
La fel și în p.25 din anunțul de participare găsiți informația precum că livrarea,transportarea,demontarea,montarea ascensoarelor și predarea bunurilor testate,se va face din contul agentului economic cîștigător.Ascensorul va fi montat în locul celui demontat (vechi)
Vă mulțumim pentru întrebare.
Date:
28 Aug 2020, 09:47
Question's name:
Вопрос
Question:
сроки оплаты укажите где найти в тендерной документации. нигде не указаны сроки платежа за выполненные работы.
Answer (28 Aug 2020, 09:58):
Termenul de achitare se vor stipula in contractul cu castigatorul licitatiei
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK