1
Enquiry period
with 12.08.2020 10:20
to 27.08.2020 12:00
2
Bidding period
with 27.08.2020 12:00
to 18.09.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 3 013 000 MDL
Period of clarifications: 12 Aug 2020, 10:20 - 27 Aug 2020, 12:00
Submission of proposals: 27 Aug 2020, 12:00 - 18 Sep 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
12 Aug 2020, 10:20
Estimated value (without VAT)
3 013 000 MDL
Achizitii.md ID
21027223
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
1 Oct 2020 03:00 - 30 Jun 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumul R23 Basarabeasca-M3, km 0,0-19,27 CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE lucrari proiectare R23 Basarabeasca M3
Bidding Documents
DUAE
12.08.20 10:20
Anunt participare proiectare R23 Basarabeasca M3 engleza
Bidding Documents
Anunț de participare
12.08.20 10:20
FDA proiectare R23 Basarabeasca M3 engleza
Bidding Documents
FDA
12.08.20 10:20
Documente licitatie proiectare R23 Basarabeasca M3
Bidding Documents
Documente de licitație
12.08.20 10:20
Anunt de participare proiectare R23 Basarabeasca M3
Bidding Documents
Anunț de participare
12.08.20 10:20

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 2 930 374 MDL
Status: Cancelled
Reason: -
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SA INTEXNAUCA

Normalized price: 2 999 441,67 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1597215868498 din 23.09.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1597215868498 din 18.09.2020, în vederea achiziţionării lucrărilor de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumul R23 Basarabeasca-M3, km 0,0-19,27, s-a adjudecat drept cîștigătoare oferta înaintată de S.R.L.,,Universinj”. La data de 29.09.2020, de către operatorul economic S.A.,,INTEXNAUCA” a fost înaintată Contestația în adresa Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor, în continuare ANSC, solicitînd anularea deciziei grupului de lucru și reevaluarea ofertei depuse în cadrul procedurii. La data de 02.10.2020, în adresa S.R.L.,,Universinj” de către Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” a fost înaintată o solicitare de clarificare pe marginea contestației depuse de către S.A.,,INTEXNAUCA” cu remiterea explicațiilor de rigoare. În baza răspunsului primit, Grupul de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” a efectuat reevaluarea ofertei depuse de către S.R.L.,,Universinj” și a descalificat oferta operatorului economic, ca fiind neconformă. La data de 06.10.2020, a fost emisă decizia nr. ocds-b3wdp1-MD-1597215868498, potrivit căreia se adjudecă ca cîștigătoare oferta S.A.,,INTEXNAUCA”, care este următoarea pe listă după preț – 2 999 441,67 (două milione nouă sute nouăzeci și nouă mii patru sute patruzeci și unu lei, 67 bani) fără TVA și întrunește toate cerințele de calificare. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător după expirarea termenului de așteptare de 11 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Simbo-Proiect

Normalized price: 3 148 921 MDL
Status: Cancelled
Reason: -
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications