1
Enquiry period
with 10.08.2020 14:03
to 15.08.2020 00:00
2
Bidding period
with 15.08.2020 00:00
to 18.08.2020 17:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 160 115,79 MDL
Period of clarifications: 10 Aug 2020, 14:03 - 15 Aug 2020, 0:00
Submission of proposals: 15 Aug 2020, 0:00 - 18 Aug 2020, 17:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparații capitale a încăperilor GM M.Viteazul mun. Hîncești, unde este amplasat Serviciul de asistență psihopedagogică din cadrul Direcției Învățământ Hîncești
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Web site
---
The contact person
Full name
Hincesti Directia Invatamant
Contact phone
026923776
Purchase data
Date created
7 Aug 2020, 12:10
Date modified
11 Aug 2020, 18:30
Estimated value (without VAT)
160 115,79 MDL
Achizitii.md ID
21027045
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Contract period
24 Aug 2020 13:50 - 30 Dec 2020 13:50
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparații capitale a încăperilor GM M.Viteazul mun. Hîncești, unde este amplasat Serviciul de asistență psihopedagogică din cadrul Direcției Învățământ Hîncești CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1170.0
Unit of measurement: Ar (100 m2)
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini sap.signed.pdf caiet de sarcini sap.signed.pdf
Technical Specifications
CAIET DE SARCINI PENTRU CEREREA OFERTEI DE PREŢ 1. Denumerea beneficiarului de stat DIRECTIA INVATAMINT HINCESTI 2. Organizatorul procedurii de achiziţie DIRECTIA INVATAMINT HINCESTI 3. Obiectul achiziţiilor Lucrari de reparatii capital a incaperilor GM M. Viteazul mun. Hincesti, unde este amplasat Serviciul de asistenta psihopedagogica
10.08.20 14:03
anunt_de_participare_lucrari_di_sapp_07082020.pdf anunt_de_participare_lucrari_di_sapp_07082020.pdf
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Lucrărilor de construcţii prin procedura de achiziție - COP
10.08.20 14:03
documentatia_standard_lucrari_11082020_sapp.signed.pdf documentatia_standard_lucrari_11082020_sapp.signed.pdf
Bidding Documents
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări Obiectul achiziţiei: Lucrări de reparații capitale a încăperilor GM M.Viteeazul mun. Hâncești, unde este amplasat Serviciul de asistență psihopedagogică din cadrul Direcției Învățământ Hîncești, Cod CPV: 45200000-9 Autoritatea Contractantă: Direcția Învățământ Hâncești Procedura achiziţiei: Cerere a Ofertelor de Preț
11.08.20 18:30
duae_lucrari_di_sapp_nou_11082020.signed.pdf duae_lucrari_di_sapp_nou_11082020.signed.pdf
Bidding Documents
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
11.08.20 18:30
Lot documents
documentatia_standard_lucrari_august2020_sapp.docx
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări Obiectul achiziţiei: Lucrări de reparații capitale a încăperilor GM M.Viteeazul mun. Hâncești, unde este amplasat Serviciul de asistență psihopedagogică din cadrul Direcției Învățământ Hîncești, Cod CPV: 45200000-9 Autoritatea Contractantă: Direcția Învățământ Hâncești Procedura achiziţiei: Cerere a Ofertelor de Preț
10.08.20 14:03
caiet de sarcini sap.signed.pdf
CAIET DE SARCINI PENTRU CEREREA OFERTEI DE PREŢ 1. Denumerea beneficiarului de stat DIRECTIA INVATAMINT HINCESTI 2. Organizatorul procedurii de achiziţie DIRECTIA INVATAMINT HINCESTI 3. Obiectul achiziţiilor Lucrari de reparatii capital a incaperilor GM M. Viteazul mun. Hincesti, unde este amplasat Serviciul de asistenta psihopedagogica
10.08.20 14:03
duae_lucrari_di_sapp_nou_11082020.docx
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
11.08.20 18:30
documentatia_standard_lucrari_11082020_sapp.docx
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Lucrărilor de construcţii prin procedura de achiziție - COP
11.08.20 18:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Megacon Service

Normalized price: 136 798,45 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta cu cel mai mic / scăzut preț
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL,,CONSTRONG,,

Normalized price: 139 569,10 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Euromontaj CTI SRL

Normalized price: 140 305,58 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications