Select the type of procedure
Commercial procurement
21027012
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 676 633 MDL
Period of clarifications:
6 Aug 2020, 16:57 - 17 Aug 2020, 11:30
Submission of proposals:
17 Aug 2020, 11:30 - 28 Aug 2020, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Reconstrucția holului IMSP IMU (intrarea din str.București)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art.71 alin.(1) lit.b) al Legii privind achizițiile publice nr.131/2015 și pct.150 subpct.1 al HG nr.669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări, se anulează procedura de achiziție din motiv că numărul de candidați care intrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decât numărul mimim prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
Date of cancellation
9 Sep 2020, 12:15
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
6 Aug 2020, 16:57
Date modified
9 Sep 2020, 12:15
Achizitii.md ID
21027012
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - 1.Reconstrucția holului IMSP IMU (intrarea din str.București)
Budget: 1676633.0 MDL
Cancelled
Date:
10 Aug 2020, 11:54
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Incarcati va rog caietul de sarcini si in format WORD
Answer (10 Aug 2020, 12:01):
caiet de sarcini (format WORD)
Date:
10 Aug 2020, 11:59
Question's name:
caietul de sarcina
Question:
nimeni nu e obligat sa incarce caietul de sarcini in word, d-vstra trebuie sa lucrati dupa documentele oferite de autoritatea organizatoare
Answer (10 Aug 2020, 12:07):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK