1
Enquiry period
with 06.08.2020 11:53
to 12.08.2020 11:30
2
Bidding period
with 12.08.2020 11:30
to 20.08.2020 07:30
3
Auction
with 21.08.2020 15:00
to 21.08.2020 16:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 175 000 MDL
Period of clarifications: 6 Aug 2020, 11:53 - 12 Aug 2020, 11:30
Submission of proposals: 12 Aug 2020, 11:30 - 20 Aug 2020, 7:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lampă, carcasă bactericidă

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
6 Aug 2020, 11:53
Date modified
6 Aug 2020, 12:19
Achizitii.md ID
21026991
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
4.Doc. standart cop 21026991.docx
Bidding Documents
6.08.20 11:53
5.duae 21026991.doc
Bidding Documents
6.08.20 11:53
Date:
6 Aug 2020, 12:19
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua, spuneti va rog atunci cand cereti termenul de livrare 24 de ore, plata se va face tot in 24 de ore de la livrare?
Answer (6 Aug 2020, 12:37):
Metoda și condițiile de plată sunt stipulate în documentația atașată la procadură (vezi: Anunț de participare, Documentația standart), pe care e necesar să o stiduați/examinați mai atent!!! Totodată vă informăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.