1
Enquiry period
with 05.08.2020 08:54
to 10.08.2020 07:00
2
Bidding period
with 10.08.2020 07:00
to 13.08.2020 07:00
3
Auction
with 14.08.2020 15:18
to 14.08.2020 15:37
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 41 667 MDL
Period of clarifications: 5 Aug 2020, 8:54 - 10 Aug 2020, 7:00
Submission of proposals: 10 Aug 2020, 7:00 - 13 Aug 2020, 7:00
Auction start date: 14 Aug 2020, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Plapuma din silicon antialergic (105 x 140)cm, înveliş: bumbac 100 % ,color (deschis), umplutura: fibra siliconica antialergica
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga Angela Chirița
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
4 Aug 2020, 17:12
Date modified
5 Aug 2020, 16:54
Estimated value (without VAT)
41 667 MDL
The minimum downward of the price
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21026914
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Contract period
17 Aug 2020 08:00 - 31 Dec 2020 08:00
List of positions
1)
Title
Plapuma din silicon antialergic (105 x 140)cm, înveliş: bumbac 100 % ,color (deschis), umplutura: fibra siliconica antialergica CPV: 39500000-7 - Textile articles
Quantity: 500.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_0.doc
Bidding Documents
5.08.20 08:54
documentatia_standard_.docx
Bidding Documents
35. 35. Alte informații relevante: Evaluarea va fi efectuată: pe fiecare Lot în parte, livrarea și descărcarea se face de către agentul economic la fiecare instituție împarte cu cantitatea calculată pentru o sigură etapă.Bunurile produse în condiții de fabrică, de calitate bună. Operatorul economic clasat pe locul I, II și III în termen de 3 zile va prezenta următoarele documente pe suport de hârtie cu ștampilă umedă sau electronică: 1) Certificat de conformitate la set de lenjerie și a plapumei/ raportul de încercări a țeseturii din care este confecționată lenjeria. 2) Certificat de atribuire al contului bancar 3) Dovada înregistrării persoanei juridice 4) Informații generale despre participant 5) Document în original eliberat de participant cu privire la asigurarea livrării şi descărcării bunurilor. 6) Mostre- Prezentarea mostrelor timp de 48 de ore după deschiderea ofertelor primilor 3 OFERTANȚI 7) Livrarea şi descărcarea se face de către agentul economic la fiecare instituţie împarte conform cantității solicitate-
5.08.20 16:54
anunt_de_participare - for modificat 05 august.semnat (1).pdf anunt_de_participare - for modificat 05 august.semnat (1).pdf
tenderNotice
bumbac densitate țesăturii 140-165g/m2 NOTA: Evaluarea va fi efectuată: setul de lenjerie pe Lot întreg, 35. Alte informații relevante: Evaluarea va fi efectuată: pe fiecare Lot în parte, livrarea și descărcarea se face de către agentul economic la fiecare instituție împarte cu cantitatea calculată pentru o sigură etapă.Bunurile produse în condiții de fabrică, de calitate bună. Operatorul economic clasat pe locul I, II și III în termen de 3 zile va prezenta următoarele documente pe suport de hârtie cu ștampilă umedă sau electronică: 1) Certificat de conformitate la set de lenjerie și a plapumei/ raportul de încercări a țeseturii din care este confecționată lenjeria. 2) Certificat de atribuire al contului bancar 3) Dovada înregistrării persoanei juridice 4) Informații generale despre participant 5) Document în original eliberat de participant cu privire la asigurarea livrării şi descărcării bunurilor. 6) Mostre- Prezentarea mostrelor timp de 48 de ore după deschiderea ofertelor primilor 3 OFERTANȚI 7) Livrarea şi descărcarea se face de către agentul economic la fiecare instituţie împarte conform cantității solicitate-
5.08.20 16:54

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Anghel-Lux

Normalized price: 29 999 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet technical and / or professional capacity
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.R.L. NALAD-CA-COMERŢ

Normalized price: 30 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet other selection criteria
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Jorj-tex

Normalized price: 39 000 MDL
Status: Winner
Reason: SRL,,Jorj-Tex’’-oferta fiind clasată pe locul III în SIA ”RSAP” a fost desemnată câştigătoare , Operatorul Economic a respectat cerințele solicitate. Documentul Unic de Achiziții European nr. 72 din 30.06.2020 -Operatorul Economic la prezentat pe suport de hârtie la data de 15.08.2020 nr. 01-8/372a.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SARM SA

Normalized price: 43 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications